H Netflix ξεπέρασε τις προσδοκίες της Wall Street για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο καθώς οι συνδρομές που υποστηρίζονται από διαφημίσεις συνέβαλαν στην προσέλκυση 9,3 εκατομμυρίων νέων πελατών, σχεδόν διπλάσιων από τη μέση πρόβλεψη των αναλυτών.
Τα κέρδη ανά μετοχή για το τρίμηνο από τον Ιανουάριο έως και τον Μάρτιο ανήλθαν στα 5,28 δολάρια, σε σύγκριση με 2,88 δολάρια έναν χρόνο νωρίτερα.
Τα έσοδα της Netflix αυξήθηκαν κατά 14,8% σε σχεδόν 9,4 δισεκατομμύρια δολάρια κατά την ίδια περίοδο.
Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 54%.
Καθώς ανταγωνιστές όπως η Walt Disney χάνουν χρήματα από τις προσπάθειές τους να ενταχθούν στον κύκλο των υπηρεσιών streaming, η Netflix συνεχίζει να κερδίζει πελάτες και να δημιουργεί κέρδη. Στην επιστολή προς τους μετόχους, η εταιρεία δηλώνει ότι θα εργαστεί για να βελτιώσει την ποικιλία και την ποιότητα της ψυχαγωγίας που παρέχει και θα κλιμακώσει τις διαφημιστικές της δραστηριότητες ώστε να αναπτυχθεί περαιτέρω.
Η Netflix άρχισε να προσφέρει προγράμματα που υποστηρίζονται από διαφημίσεις, τα οποία κοστίζουν 50% λιγότερο από εκείνα χωρίς διαφημίσεις τον Νοέμβριο του 2022. Το 2023 ξεκίνησε μια προσπάθεια καταστολή της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης, προσπαθώντας να μετατρέψει άτομα που χρησιμοποιούν λογαριασμούς φίλων ή συγγενών σε συνδρομητές που να πληρώνουν κανονικά τη συνδρομή τους.
Η εταιρεία αναφέρει ότι η έκδοση της υπηρεσίας της με διαφημίσεις αντιπροσωπεύει πλέον το 40% όλων των εγγραφών στις αγορές όπου προσφέρει το πρόγραμμα.