Η Nestlé μείωσε τις προβλέψεις της για τα έσοδα του έτους, καθώς οι οργανικές πωλήσεις αυξήθηκαν λιγότερο από το αναμενόμενο το τελευταίο εννεάμηνο. Η μεγαλύτερη εταιρεία συσκευασμένων τροφίμων παγκοσμίως αντιμετωπίζει δυσκολίες στην ανάκτηση μεριδίου αγοράς, καθώς η αύξηση των τιμών έχει οδηγήσει τους καταναλωτές να στραφούν μακριά από τα επώνυμα προϊόντα.
Συγκεκριμένα, η Nestlé ανακοίνωσε ότι για το 2024 η αύξηση των οργανικών πωλήσεων αναμένεται να φτάσει περίπου το 2%, σε σύγκριση με την πρόβλεψη του Ιουλίου για 3%. Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους από τις εμπορικές δραστηριότητες προβλέπεται επίσης χαμηλότερο, κοντά στο 17%.
Κατά την εννεάμηνη περίοδο, οι οργανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2%, κάτω από την εκτίμηση των αναλυτών που προέβλεπαν αύξηση 2,5%.