17.9 C
Athens
Tuesday, November 19, 2024
More

    Nestle: Μειώνει τα λειτουργικά κόστη, ενισχύει τις επενδύσεις και το μάρκετινγκ

    Η Nestle σχεδιάζει να ενισχύσει τις διαφημιστικές και προωθητικές της ενέργειες, να μειώσει τα λειτουργικά κόστη, να διαχωρίσει τις δραστηριότητές της στον τομέα του νερού και των premium ποτών σε μια αυτόνομη παγκόσμια μονάδα και να εφαρμόσει επιπλέον αλλαγές για την ενίσχυση της ανάπτυξης, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την Τρίτη, υπό τη νέα ηγεσία του Laurent Freixe.

    Η ελβετική εταιρεία τροφίμων στοχεύει σε συνολική εξοικονόμηση κόστους τουλάχιστον 2,5 δισεκατομμυρίων ελβετικών φράγκων (περίπου 2,83 δισεκατομμυρίων δολαρίων) μέχρι το 2027, πέραν της ήδη επιτευχθείσας εξοικονόμησης 1,2 δισεκατομμυρίων ελβετικών φράγκων.

    Παράλληλα, η Nestle προβλέπει μεσοπρόθεσμα οργανική ανάπτυξη που θα ξεπερνά το 4% υπό κανονικές συνθήκες λειτουργίας, ενώ το υποκείμενο περιθώριο κέρδους από εμπορικές δραστηριότητες αναμένεται να φτάσει το 17%.

    Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να αυξήσει τις επενδύσεις της σε διαφήμιση και μάρκετινγκ στο 9% των συνολικών πωλήσεών της έως το 2025, ώστε να ενισχύσει την αναπτυξιακή της δυναμική, σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν κατά την παρουσίαση στην εκδήλωση για την ημέρα των κεφαλαιαγορών στο Vevey της Ελβετίας.

    Το 2023, οι δαπάνες για διαφήμιση και μάρκετινγκ αντιπροσώπευαν το 7,7% των συνολικών πωλήσεων, σημειώνοντας αύξηση κατά 80 μονάδες βάσης σε σχέση με το προηγούμενο έτος, όπως καταγράφεται στην ετήσια έκθεση της εταιρείας.

    Επιπλέον, ανακοινώθηκε ότι από την 1η Ιανουαρίου 2025, οι δραστηριότητες της Nestle στον τομέα του νερού και των premium ποτών θα λειτουργούν ως ξεχωριστή παγκόσμια μονάδα.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα