Νέα εικόνα που σηματοδοτεί καινούργιες δραστηριότητες παρουσιάζει η ελληνική εταιρεία παραγωγής γραφικών ειδών Skag μετά από 67 χρόνια με την ίδια εταιρική ταυτότητα. Η εταιρεία έχει πλέον 27 παράλληλα brands σε γραφική ύλη, οργάνωση γραφείου, ζωγραφική και παιχνίδι και επενδύει σε Social media και τηλεόραση για την σταδιακή εμπέδωση της ανανεωμένης εταιρικής ταυτότητας.
Παράλληλα, η εταιρεία βγήκε και από μια, σε θετικό έδαφος, όσο και δύσκολη χρονιά, που σημαδεύτηκε από μία ακόμα ανατίμηση στα προϊόντα της, που ήρθε να προστεθεί σε μία ακόμα τον Νοέμβριο του 2021, αγγίζοντας, τελικά, ως ποσοστό αύξησης για τον καταναλωτή, το 25%.
Σύμφωνα με όσα τονίζουν οι διοικούντες, ο τζίρος το 2022 ξεπέρασε τα 9,070 εκατ. ευρώ, ελαφρά ανεβασμένος σε σχέση με το 2021, οπότε και ‘’έκλεισε’’ με 8,738 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία βγαίνει από μία τριετία στην οποία έγιναν, σύμφωνα με τη διοίκηση, επενδύσεις ύψους 2,5 εκατ. Ευρώ που αφορούσαν βελτιώσεις στο εργοστάσιο.
Μέσα στο 2023, αναμένεται η νέα επένδυση της εταιρείας στην ψηφιακη εκτυπωτική μηχανή, η οποία και θα γίνει ο κινητήριος μοχλός για τις δραστηριότητες σε premium εκτύπωση και συσκευασία, μία κατηγορία που ενδιαφέρει ιδιαίτερα τα στελέχη της εταιρείας, καθώς πρόκειται για έναν κλάδο με μεγάλη ανάπτυξη.