20.4 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Να απαγορεύσουν τις πολιτικές διαφημίσεις σε ολόκληρη την εταιρεία στην Ευρώπη συζητούν τα στελέχη της Meta

    Να απαγορεύσουν τις πολιτικές διαφημίσεις σε ολόκληρη την εταιρεία στην Ευρώπη συζητούν τα στελέχη της Meta, μετά τις ανησυχίες ότι οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης της, όπως το Facebook και το Instagram, δεν θα είναι σε θέση να συμμορφωθούν με τους επικείμενους κανονισμούς της ΕΕ που στοχεύουν τις διαδικτυακές καμπάνιες.

    Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, οι ρυθμιστικές αρχές των Βρυξελλών καταρτίζουν νέους νόμους που θα τεθούν σε ισχύ το επόμενο έτος, με σκοπό να αναγκάσουν μεγάλες ομάδες του διαδικτύου να αποκαλύψουν περισσότερα για τις πολιτικές ομάδες πίσω από τις διαδικτυακές καμπάνιες και ποιους χρήστες στοχεύουν.

    Η Meta, με επικεφαλής τον διευθύνοντα σύμβουλο Mark Zuckerberg, ανησυχεί ότι ο ορισμός των πολιτικών διαφημίσεων στο πλαίσιο του σχεδίου θα είναι τόσο ευρύς, που θα είναι ευκολότερο να κόψουν όλες τις επί πληρωμή πολιτικές εκστρατείες στους ιστότοπους της εταιρείας, σύμφωνα με δύο άτομα που ενημερώθηκαν για εσωτερικές συζητήσεις.

    Αυτά τα άτομα πρόσθεσαν ότι η κίνηση εξετάζεται επίσης σοβαρά, καθώς οι χρήστες δεν ενδιαφέρονται σε μεγάλο βαθμό για τέτοιο περιεχόμενο και τα έσοδα που παράγονται από πολιτικές διαφημίσεις είναι μικρά σε σύγκριση με την ευρύτερη επιχείρησή της.

    Μεταξύ 2019 και 2020, η εταιρεία είχε μόλις 800 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από πολιτικές διαφημίσεις στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την ερευνητική ομάδα Insider Intelligence, λιγότερο από το 1% των συνολικών διαφημιστικών εσόδων της κατά την περίοδο.

    Οι συνομιλίες μεταξύ ανώτατων στελεχών της Meta συνεχίζονται ενώ κάποιοι είναι κατά της απαγόρευσης των πολιτικών διαφημίσεων. Η τελική απόφαση θα ληφθεί μόλις η ΕΕ καταλήξει σε έναν ορισμό του τι αποτελεί πολιτική διαφήμιση υπό τους νέους κανονισμούς της, ανέφεραν οι πηγές. Η Meta δεν απάντησε σε αιτήματα για σχολιασμό.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα