Η δωρεάν τοποθέτηση έξυπνων μετρητών φαίνεται ότι θα είναι για την εταιρεία Μυτιληναίος το «όχημα» που θα διπλασιάσει την πελατειακή της βάση έως το 2026, που σήμερα αριθμεί περίπου 500.000 λογαριασμούς στον τομέα της προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας.
Ένα ενδιαφέρον στοιχείο της προσέγγισης αυτής είναι πως η υπηρεσία που βρίσκεται πίσω από το πρότζεκτ των έξυπνων μετρητών δεν συνδέεται απαραίτητα με το ποιος εκπροσωπεί τον λογαριασμό ρεύματος και ποιος τον χρεώνει. Η Μυτιληναίος υποστηρίζει ότι εγκαθιστώντας τον μετρητή σε ένα σπίτι έχεις μια συνολική εικόνα του προφίλ του καταναλωτή, που αν εκείνος αλλάξει πάροχο, – με την πλήρη συναίνεσή του – είτε θα πουλήσει αυτά τα data στο νέο προμηθευτή ή θα τα διαχειρίζεται η ίδια για λογαριασμό του.
Η Μυτιληναίος έχει δουλέψει ήδη αυτό το πρότζεκτ σε μικρή κλίμακα στον πρότυπο οικισμό των Άσπρων Σπιτιών στην Βοιωτία, από τον οποίο έχουν βγει κάποια πρώτα συμπεράσματα.