24.7 C
Athens
Sunday, September 29, 2024
More

    ΜΕΒΓΑΛ: Επένδυση 20 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση της μονάδας παραγωγής φέτας

    Το 2023 ήταν μια χρονιά σημαντικής ανάπτυξης για τη ΜΕΒΓΑΛ, με την αναπτυξιακή της πορεία να συνεχίζεται και τη φετινή χρονιά, ύστερα από ένα σημαντικό επενδυτικό πρόγραμμα.

    Πρόσφατα, η πρόεδρος της εταιρείας, Μαίρη Χατζάκου, υλοποιεί επενδύσεις για τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας, τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεών της, την αυτοματοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας, την αύξηση των δυνατοτήτων της για την παραγωγή νέων προϊόντων και τη μείωση του αποτυπώματός της στο περιβάλλον.

    Συγκεκριμένα, ολοκληρώθηκε επένδυση ύψους 20 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση της μονάδας παραγωγής φέτας, “γεγονός που υπογραμμίζει την πίστη μας στο εθνικό μας προϊόν, κάτι που συνεχίζεται από το παρελθόν, αφού ο ιδρυτής της ΜΕΒΓΑΛ, Κωνσταντίνος Χατζάκος, ήταν ο πρώτος που καινοτόμησε κυκλοφορώντας την επώνυμη συσκευασμένη φέτα στην ελληνική αγορά”.

    Με την ολοκλήρωση της συγκεκριμένης επένδυσης, η ΜΕΒΓΑΛ έγινε μία από τις πιο σύγχρονες βιομηχανίες της κατηγορίας της στα Βαλκάνια. Τη διετία 2024-2025, το επενδυτικό πλάνο της ΜΕΒΓΑΛ ανέρχεται σε 15 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, νέες μηχανές συσκευασίας γάλακτος και λευκού τυριού, επέκταση των ψυκτικών χώρων για την κάλυψη των συνεχώς αυξανόμενων αναγκών, αλλά και επενδύσεις σε φωτοβολταϊκά και ενδεχομένως σε μονάδα παραγωγής βιοαερίου από βιομηχανικά απόβλητα. Παράλληλα σημειώνεται επίσης ότι από το 2016 μέχρι σήμερα, οι επενδύσεις της ΜΕΒΓΑΛ έχουν ξεπεράσει τα 50 εκατ. ευρώ.

    Ενίσχυση των εξαγωγών

    Η ΜΕΒΓΑΛ έδειχνε πάντα έντονη εξωστρέφεια. Εξήγαγε μάλιστα τα προϊόντα της για πρώτη φορά στο εξωτερικό το 1985. Ξεκίνησε με την Ιταλία και σήμερα η εταιρεία έχει παρουσία σε περισσότερες από 35 χώρες, με τις εξαγωγές να αποτελούν το 40% του συνολικού κύκλου εργασιών της, ο οποίος ήταν 23% υψηλότερος το 2023 συγκριτικά με πέρυσι.

    Οι μεγαλύτεροι πελάτες της βρίσκονται στις ευρωπαϊκές χώρες, ενώ υπάρχει συνεχής επέκταση και σε νέες αγορές. Η εταιρεία εξάγει το 65% της φέτας και το 60% των γιαουρτιών, με τα επώνυμα προϊόντα να αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μερίδιο. Το ενδιαφέρον για επέκταση σε περισσότερες χώρες είναι μόνιμο και γίνονται μεθοδικές ενέργειες προς αυτή την κατεύθυνση, ώστε να έχει πρόσβαση σε νέες αγορές.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα