19.1 C
Athens
Friday, May 10, 2024
More

    Metro Cash & Carry: Λανσάρει virtual σύμβουλο πωλήσεων με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης

    Στο πρώτο τρίμηνο του 2024, η Metro Cash & Carry θα λανσάρει στο κανάλι του e-shop τον πρώτο virtual σύμβουλο πωλήσεων, αποκλειστικά για επαγγελματίες, όπως αποκάλυψε ο Βαγγέλης Τακούλας, γενικός διευθυντής πωλήσεων της αλυσίδας στο συνέδριο Sales in Action 2023. Ο νέος και καινοτόμος σύμβουλος θα χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη, η οποία θα ανασυνθέτει τα ιστορικά στοιχεία του κάθε πελάτη για να του προτείνει εξειδικευμένες και προσωποποιημένες λύσεις για τις ανάγκες της επιχείρησής του.

    Η Metro Cash & Carry αποτελεί την ηγέτιδα αλυσίδα χονδρικής στην Ελλάδα με 49 καταστήματα, άνω των 2.000 τ.μ. το καθένα και χρησιμοποιεί πλέον omnichannel στρατηγική πωλήσεων. Σε ό,τι αφορά τον απομακρυσμένο πελάτη, ο οποίος επιθυμεί να έρθει ο πωλητής στο χώρο του, πράγματι εκείνος επισκέπτεται τον πελάτη και σε συνεργασία με το κατάστημα καταρτίζεται market list, η οποία προγραμματίζεται να παραληφθεί σε συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα. Στη Metro Cash & Carry εργάζονται επί του παρόντος περισσότεροι από 1.700 εργαζόμενοι, οι οποίοι εξυπηρετούν 140.000 πελάτες. Το 2022 η εταιρεία κατέγραψε αξία πωλήσεων ύψους 572 εκατ. ευρώ.

    Η αύξηση της διείσδυσης των καναλιών e-shop και social media στην τελική πώληση

    Στο πρώτο εξάμηνο του 2023, η Metro Cash & Carry πραγματοποίησε πωλήσεις άνω των 13 εκατ. ευρώ μέσω του e-shop (25.000+ παραγγελίες) προς περίπου 16.000 επαγγελματίες χρήστες. Μέσα στον Μάρτιο του 2023, αυξήθηκαν τα slots διανομής και στο επόμενο χρονικό διάστημα, στο e-shop θα προστεθούν η καρτέλα πελάτη και τα πιστωτικά όρια. Ήδη υπάρχει η δυνατότητα ξεχωριστής διαχείρισης του επαγγελματικού λογαριασμού του συνεργάτη από διαφορετικούς χρήστες, δηλαδή άλλος να κάνει την παραγγελία, άλλος την πληρωμή, άλλος να επεξεργάζεται οικονομικά και στατιστικά στοιχεία στη λογική «κάθε μέλος στο πόστο του, όπως στο φυσικό κατάστημα».

    Η Metro Cash & Carry χρησιμοποιεί 81 σύμβουλους πωλήσεων, οι οποίοι πραγματοποιούν περισσότερες από 800 B2B συναντήσεις την ημέρα και 84 φορτηγά παράδοσης, με ποικιλία προϊόντων άνω των 20.000 κωδικών, πλήρως περιγραφόμενα και εικονογραφημένα, μαζί με την περιγραφή των συστατικών και τα στοιχεία του προμηθευτή, αλλά και με ανανέωση 1.000 νέων κωδικών ετησίως.

    Η omnichannel στρατηγική των καταστημάτων χονδρικής της Metro ΑΕΒΕ φέρνει τη συνένωση των καναλιών του επίγειου καταστήματος, του e-shop και της πώλησης και παραγγελιοληψίας μέσω social media. Σύμφωνα με τον κ. Τακούλα, η Metro Cash & Carry εξυπηρετεί περίπου 12.000 πελάτες καθημερινά από όλα της τη κανάλια και ειδικά μέσω Facebook δέχεται παραγγελίες ύψους 2 εκατ. ευρώ το μήνα. Αντίστοιχα, μέσα από το e-shop, μπορούν να εξυπηρετηθούν προωθητικές ενέργειες, σύγκριση προϊόντων, εξαργύρωση κουπονιών και συμμετοχή σε διαγωνισμούς.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα