Η μετοχή της Meta Platforms (META) αυξήθηκε κατά 4% στις αρχές της Τετάρτης — αλλά εγκατέλειψε τα κέρδη της προς το τέλος — ενώ τα κέρδη του τρίτου τριμήνου ξεπέρασαν τις προσδοκίες, δείχνοντας σημάδια μιας συνεχιζόμενης ανάκαμψης της αγοράς διαφημίσεων, καθώς και τις επιπτώσεις κάποιων απότομων ελέγχων κόστους που εφαρμόστηκαν κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους.
Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 23% στα $34,15 δις και με τα έξοδα και τις δαπάνες να μειώνονται κατά 7%, τα λειτουργικά έσοδα για το τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 143% στα $13,75 δις.
Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους διπλασιάστηκε σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σε 40% από 20% το προηγούμενο τρίμηνο.
Και τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν αντίστοιχα κατά 164% σε 11,58 δισ. δολάρια από 4,4 δισ. δολάρια το προηγούμενο έτος.
“Είχαμε ένα καλό τρίμηνο για την κοινότητά μας και την επιχείρησή μας”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Ζούκερμπεργκ στη συνήθως λιτή πρώτη αντίδρασή του. “Είμαι υπερήφανος για τη δουλειά που έκαναν οι ομάδες μας για την προώθηση της AI και της μικτής πραγματικότητας με την κυκλοφορία του Quest 3, των έξυπνων γυαλιών Ray-Ban Meta και του AI studio μας”.
Στα λειτουργικά μεγέθη, οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες του Facebook αυξήθηκαν κατά 5% σε ετήσια βάση σε 2,09 δις, ξεπερνώντας τις προσδοκίες για 2,07 δις. Οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες του Facebook αυξήθηκαν κατά 3% σε 3,05B, σύμφωνα με τη συναίνεση.
Συμπεριλαμβανομένων των WhatsApp και Instagram στην “Οικογένεια εφαρμογών”, οι καθημερινά ενεργοί χρήστες αυξήθηκαν κατά 7% σε 3,14 δις, πάνω από τις προσδοκίες για 3,09 δις. Και οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες της “Οικογένειας” αυξήθηκαν επίσης κατά 7%, σε 3,96 δις.
Οι εμφανίσεις διαφημίσεων αυξήθηκαν κατά 31%, ξεπερνώντας επίσης τις προσδοκίες για αύξηση 29,6%, με τη μέση τιμή ανά διαφήμιση να μειώνεται κατά 6% έναντι αναμενόμενου 9%.
Για το 4ο τρίμηνο, εκτιμά συνολικά έσοδα $36,5 δις-$40 δις, υποθέτοντας ότι το ξένο συνάλλαγμα θα είναι 2% με βάση τις τρέχουσες ισοτιμίες. Και για το σύνολο του έτους, μειώνει την πρόβλεψή της για τις συνολικές δαπάνες σε $87 δις-$89 δις από ένα προηγούμενο εύρος $88 δις-$91 δις. “Αναμένουμε ότι οι λειτουργικές ζημίες της Reality Labs θα αυξηθούν σε ετήσια βάση το 2023”.