Πολύ καλύτερα των προσδοκιών της αγοράς ήταν τα έσοδα β’ τριμήνου της Meta Platforms, καταδεικνύοντας ότι οι σημαντικές επενδύσεις της στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης συμβάλλουν καταλυτικά στην παροχή πιο στοχευμένων και προσωποποιημένων διαφημίσεων.
Η μητρική των Facebook και Instagram ανακοίνωσε πωλήσεις ύψους 39,1 δισ. δολαρίων για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου, έναντι εκτιμήσεων για πωλήσεις 38,34 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με τα στοιχεία του Bloomberg.
Η εταιρεία ανέφερε ότι χρησιμοποιεί AI για τη βελτίωση του διαφημιστικού περιεχομένου που προσφέρει στους χρήστες της, ενισχύοντας την ιδιαίτερα προσοδοφόρα αυτή δραστηριότητά της.
Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι περιμένει ισχυρές πωλήσεις και στο γ’ τρίμηνο του έτους, θέτοντας τον πήχη μεταξύ 38,5 και 41 δισ. δολαρίων. Οι αναλυτές εκτιμούν ότι οι πωλήσεις γ’ τριμήνου θα ανέλθουν στα 39,2 δισ. δολάρια.