Η Meta Platforms ($META) θα μπορούσε να παράγει κέρδη έως και 20 δολάρια ανά μετοχή έως το 2024, σύμφωνα με την Morgan Stanley, με τη βοήθεια των Reels, Click to Message και των διαφημίσεων.
Ο αναλυτής Brian Nowak, ο οποίος έχει αξιολογήσει ως overweight τη μετοχή της Meta ($META), και τιμή-στόχο στα 375, δήλωσε ότι η καλύτερη νομισματοποίηση των Reels αποτέλεσε έκπληξη, ειδικά δεδομένου ότι εξακολουθεί να είναι μόνο σε ποσοστό περίπου 28% των διαφημίσεων.
“Η περιοδική αποκάλυψη των εσόδων των Reels… μας βοηθά να εκτιμήσουμε ότι το παγκόσμιο μέσο έσοδο ανά χρήστη που εξακολουθεί να είναι μόνο περίπου 28%”, έγραψε ο Nowak σε σημείωμα για επενδυτές, προσθέτοντας ότι αυτό είναι από περίπου 7% το δεύτερο τρίμηνο του 2022.
Επιπλέον, η εμπλοκή των Reels οδηγεί σε μεγαλύτερο χρόνο παραμονής στην πλατφόρμα, ο Nowak πιστεύει ότι είναι πιθανό τα Reels να ενισχύσουν τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας και να φτάσει περίπου στο 44% μέχρι το 2024, κάτι που θα σήμαινε ρυθμό ανάπτυξης 108% και περίπου 13 δις δολάρια σε διαφημιστικά έσοδα για να φτάσει στα 25 δις δολάρια συνολικά.
Ο Nowak εκτιμά επίσης ότι το click to message της εταιρείας αντιπροσωπεύει περίπου 12 δις δολάρια των συνολικών διαφημιστικών εσόδων, αλλά αυξάνεται με υγιή ρυθμό, κατά περίπου 36% σε ετήσια βάση.
“Αναμένουμε ότι το click to message θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με υπερμεγέθη ποσοστά, με τη META να επενδύει σε στόχους onsite, όπως το lead-gen και τα προϊόντα, για να μπορέσουν οι επιχειρήσεις να βελτιστοποιήσουν τις μετατροπές στο down funnel στις εφαρμογές μηνυμάτων”, πρόσθεσε ο Nowak, εξηγώντας ότι οι ειδικοί με τη τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσαν επίσης να ενισχύσουν το WhatsApp, το Messenger και το Instagram.
Εξαιρουμένων των Reels και του click to message, ο Nowak σημείωσε ότι η υπόλοιπη διαφημιστική δραστηριότητα της Meta ($META) ήταν “ασταθής” τα τελευταία χρόνια, εν μέρει λόγω των πρωτοβουλιών διαφάνειας της Apple ($AAPL) για την παρακολούθηση εφαρμογών, των τάσεων δέσμευσης και πολλών άλλων ζητημάτων. Ωστόσο, φαίνεται ότι η εταιρεία εξακολουθεί να καινοτομεί τόσο στα μέτωπα των διαφημίσεων όσο και στις τάσεις δέσμευσης, γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει σε “πιο ανθεκτική” αύξηση των βασικών εσόδων στο μέλλον. Ο Nowak εκτίμησε ότι για κάθε 1% ετήσια αύξηση, θα μπορούσε να προσθέσει περίπου 1% στα κέρδη ανά μετοχή της εταιρείας.