22.3 C
Athens
Sunday, May 26, 2024
More

    Μέλισσα Κίκιζας: Η ελληνοϊταλική μάχη της… μακαρονάδας και η υπεραξία του ελαιολάδου

    Αυξάνοντας τη «δύναμη πυρός»  η Μέλισσα Κϊκιζας , μετά την απορρόφηση της θυγατρικής εταιρείας Terra Creta και έχοντας ανακτήσει σχεδόν το σύνολο των απωλειών που είχε υποστεί η κερδοφορία της το 2021.

    Η στρατηγική της Μέλισσα Κίκιζας επικεντρώνεται στην ενίσχυση της εξωστρέφειας και της καινοτομίας, περιορίζοντας ταυτόχρονα το λειτουργικό κόστος, ώστε τα προϊόντα της να διατηρήσουν την πρωτιά που κατέκτησαν το 2022 ως η Νο 1 μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα, μπροστά και από τους Ιταλούς ανταγωνιστές της.

    Ειδικά όσον αφορά τις εξαγωγικές πωλήσεις της εταιρείας, η οποία διαθέτει το μεγαλύτερο καθετοποιημένο συγκρότημα μύλων και μακαρονοποιείου στη χώρα μας, ενεργοποιήθηκαν δύο νέες συνεργασίες πέραν του Ατλαντικού, ενώ σημαντική ανάπτυξη καταγράφεται στη Σαουδική Αραβία όπου εξάγονται branded προϊόντα, καθώς και στην αγορά της Γαλλίας.

    Στις ΗΠΑ, η Μέλισσα Κίκιζας συνεργάζεται με τη Walmart παράγοντας ζυμαρικά «made in Greece» για λογαριασμό της μεγαλύτερης λιανεμπορικής αλυσίδας του κόσμου, που απορροφά περί τους 10.000 τόνους ετησίως.

    Να σημειωθεί ότι η αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών αναδεικνύεται πλέον ως η καλύτερη εξαγωγική αγορά της ελληνικής βιομηχανίας ζυμαρικών, ενώ υπάρχουν προοπτικές και για την προώθηση επώνυμων προϊόντων.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα