Σημαντικά μεγέθη το 2023 παρουσίασε η Meat House, θυγατρική της Ελληνικής Χαρτοβιομηχανίας Γλάρος, συμφερόντων της οικογένειας Σκλαβενίτη. Ειδικότερα, η εταιρεία επεξεργασίας και τυποποίησης κρέατος σχεδόν τετραπλασίασε τα κέρδη της, διπλασιάζοντας παράλληλα τον κύκλο εργασιών, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσιεύτηκαν στο ΓΕΜΗ.
Ειδικότερα, η Meat House παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 34,68%. Πιο συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών (Χρήση 2023) διαμορφώθηκε στα 32.515.603,37 ευρώ, έναντι 24.143.298,06 ευρώ το 2022. Αύξηση 34,57% στα συνολικά έσοδα το 2023, στα 32.523.202,02 ευρώ έναντι 4.169.040,90 ευρώ το 2022.
Εντυπωσιακή επίδοση της Meat House στα καθαρά κέρδη προ φόρων, τα οποία διαμορφώθηκαν στις 800.420,78, έναντι 247.668,54 ευρώ το 2022. Πρόκειται για αύξηση 223,18% σε ετήσια βάση. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η «αύξηση της κερδοφορίας οφείλεται στην αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας, σε συνδυασμό με τη βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους».
Επίσης, τα συνολικά έξοδα της χρήσεως 2023 ανήλθαν στο ποσό των 31.722.781,24 ευρώ έναντι 23.921.372,36 ευρώ της προηγουμένης χρήσεως 2022 (αύξηση 32,61% ). Το κόστος πωληθέντων ανήλθε στο ποσό των 30.431.269,74 ευρώ έναντι ποσού 23.001.711,95 ευρώ της προηγουμένης χρήσεως 2022 (αύξηση 32,30%). Οι λοιπές δαπάνες ανήλθαν στο ποσό των 1.291.511,51 ευρώ έναντι ποσού 919.660,41 ευρώ της προηγουμένης χρήσεως 2022 (αύξηση 40,43%).
Για το guidance του 2024 η Meat House εκτιμά ότι θα κλείσει άλλη μια χρονιά με κέρδη, εδραιώνοντας ακόμα περισσότερο την παρουσία της στην αγορά κρέατος. Έχοντας ιδρυθεί το 2016, η εταιρεία συνεχίζει την ανοδική της πορεία, επιβεβαιώνοντας την κυρίαρχη θέση των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης στο λιανεμπόριο τροφίμων. Στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας είναι να ενταθούν οι προσπάθειες για την «επίτευξη νέων, υψηλότερων στόχων, για τη Χρήση 2024 και για τις επόμενες».