O ελληνικός στόλος δεξαμενόπλοιων κρατά την πρωτιά με την υψηλότερη αξία που φθάνει τα 69,5 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας τη δεύτερη Κίνα κατά 22,1 δισ. δολάρια, η οποίο όμως διαθέτει περισσότερα δεξαμενόπλοια σε αριθμό, σύμφωνα με τη VesselsValue.
Τα τελευταία δύο χρόνια, οι συνεχιζόμενες ρωσικές κυρώσεις και η συνακόλουθη αύξηση της ζήτησης σε τονοχιλιόμετρα συνέχισαν να ενισχύουν τα κέρδη των δεξαμενόπλοιων. Επιπλέον, η κατάσταση που εκτυλίσσεται στην Ερυθρά Θάλασσα παρέχει περαιτέρω στήριξη στα κέρδη, τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.
Αυτό έχει διατηρήσει τις τιμές των δεξαμενόπλοιων στα υψηλότερα επίπεδα από το 2010 για τους περισσότερους τομείς, για παράδειγμα, οι τιμές των 15YO Suezmaxes των 160.000 DWT είναι σήμερα αυξημένες κατά 20,62% περίπου σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, από 38,37 εκατ. δολάρια ΗΠΑ σε 46,28 εκατ. δολάρια ΗΠΑ.
Η Ελλάδα είναι επίσης ο ιδιοκτήτης του δεύτερου μεγαλύτερου στόλου LNG, με 143 πλοία και αξία στόλου 31,1 δισ. δολ. Οι αξίες στον τομέα αυτό παραμένουν σταθερά σε υψηλά επίπεδα από το 2022, λόγω της αύξησης της ζήτησης.