Το πρώτο βήμα κατάργησης των πιστοποιητικών και ψηφιακής άντλησης και διάθεσης των δεδομένων των πολιτών, έπειτα από τη συναίνεση τους, προκειμένου να διεκπεραιώσουν μια διοικητική διαδικασία, ανακοίνωσε χθες ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου.
Η διαδικασία είναι απλή :
- Αρχικά ο πολίτης θα επικοινωνεί με την ασφαλιστική εταιρία με την οποία επιθυμεί να συνάψει συμβόλαιο ασφάλισης οχήματος.
- Η ασφαλιστική, αφού καταγράψει το αίτημα του πολίτη να κάνει χρήση της νέας ψηφιακής υπηρεσίας μέσω του Gov.gr Wallet, ζητάει τα βασικά στοιχεία για να εκκινήσει την διαδικασία. Τα στοιχεία αυτά είναι ο ΑΦΜ, το ονοματεπώνυμο του πολίτη και ο αριθμός κυκλοφορίας του οχήματος που επιθυμεί να ασφαλίσει και βρίσκεται στην ιδιοκτησία του.
- Στη συνέχεια θα λαμβάνει ειδοποίηση (push notification) στο κινητό του από το Gov.gr Wallet μέσω του οποίου θα ενημερώνεται ότι η συγκεκριμένη εταιρία και για τον συγκεκριμένο σκοπό που έχει αιτηθεί, ζητά τη διάθεση των απαραίτητων στοιχείων του, δηλαδή άδεια οχήματος, άδεια οδήγησης και στοιχεία κατόχου.