Με ένα διετές επενδυτικό πλάνο ύψους 20 εκατ. ευρώ και «άρμα» την μπύρα Carlsberg που απ’ την αρχή της χρονιάς παράγει στο εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία θα επιχειρήσει να κερδίσει μεγαλύτερα μερίδια στην ελληνική αγορά και παράλληλα να αυξήσει το εξαγωγικό της αποτύπωμα.
Όπως εξηγούσαν, την Πέμπτη, στελέχη της εταιρείας στο περιθώριο του επίσημου επαναλανσαρίσματος της «ελληνικής» -πλέον- Carlsberg το μεγαλύτερο μέρος των επενδύσεων φέτος και του χρόνου θα αφορά υποδομές στο εργοστάσιο αλλά και στην προώθηση της Carlsberg τόσο σε φιάλη όσο και σε κουτάκι, ενώ έρχεται ως συνέχεια συνολικών επενδύσεων ύψους 17 εκατ. ευρώ που πραγματοποιήθηκαν το 2021 και το 2022.
Την ίδια ώρα η εταιρεία ετοιμάζεται να κάνει «πρόβα» εισόδου στο χώρο της διανομής οινοπνευματωδών επεκτείνοντας τη συνεργασία της με την Diageo.
Η επέκταση, σύμφωνα με πληροφορίες, αφορά τη σειρά των «draught cocktails» που προωθεί τα τελευταία χρόνια η γνωστή εταιρεία αλκοολούχων. Πρόκειται ουσιαστικά για κοκτέιλ με βάση γνωστά σήματα τα οποία, όμως, παράγονται και σερβίρονται με τη μορφή draught. Κάτι που η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εξ αντικειμένου γνωρίζει καλά.