19.8 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    McDonald’s, Colgate-Palmolive, Coca-Cola: Η πτώση στην κατανάλωση και το “ανάθεμα” στον πληθωρισμό

    Ο πληθωρισμός έχει κυριαρχήσει στο διάλογο των επιχειρήσεων της Αμερικής καθώς οι καταναλωτές αισθάνονται την πίεση από το αυξημένο κόστος των προϊόντων και συχνά να περιορίζουν την κατανάλωση. 

    «Είναι σαφές ότι οι πιέσεις εξακολουθούν να υφίστανται σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της McDonald’s, Chris Kempczinski κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης των επενδυτών. «Οι καταναλωτές συνεχίζουν να είναι ακόμη πιο συντηρητικοί με κάθε δολάριο που ξοδεύουν, καθώς αντιμετωπίζουν αυξημένες τιμές στις καθημερινές τους δαπάνες».

    Στην McDonald’s, αυτό φάνηκε από την αύξηση των πωλήσεων στα καταστήματα που ήταν ελαφρώς χαμηλότερη από ό,τι ανέμενε η Wall Street. Ο Kempczinski δήλωσε ότι η εταιρεία με έδρα το Σικάγο πρέπει να είναι σταθερά εστιασμένη στην προσιτή τιμή για να προσελκύσει πελάτες, καθώς οι αυξημένες τιμές απομακρύνουν τους καταναλωτές με χαμηλό εισόδημα.

    Τα στελέχη της, της κατασκευάστριας εταιρείας Scotch Tape και Post-it Notes δήλωσαν στους αναλυτές ότι βλέπουν «συνεχή μείωση στις καταναλωτικές δαπάνες». Ενώ τα κέρδη και τα έσοδα της 3M ξεπέρασαν τις προσδοκίες στο πρώτο τρίμηνο, η διοίκηση δήλωσε ότι αναμένει ότι οι καταναλωτικές δαπάνες φέτος θα είναι «συγκρατημένες».

    Την περασμένη εβδομάδα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Newell Brands, Chris Peterson εντάχθηκε στην ομάδα των στελεχών που επισημαίνουν τον πληθωρισμό ως την κύρια αιτία που ταλαιπωρεί τις επιχειρήσεις τους. Αν και ο ιδιοκτήτης των προϊόντων Coleman και Rubbermaid ξεπέρασε τις προβλέψεις των αναλυτών για τους τρεις πρώτους μήνες του έτους, εξέδωσε ήπιες προβλέψεις για τα κέρδη του τρέχοντος τριμήνου και δήλωσε ότι τα έσοδα είναι πιθανό να μειωθούν.

    «Οι κατηγορίες στις οποίες ανταγωνιζόμαστε παραμένουν υπό πίεση με τους καταναλωτές να συνεχίζουν να διαχειρίζονται προσεκτικά τις διακριτικές τους δαπάνες, καθώς ο σωρευτικός αντίκτυπος του πληθωρισμού στα τρόφιμα, την ενέργεια και το κόστος στέγασης έχει ξεπεράσει την αύξηση των μισθών», δήλωσε ο Peterson.

    Αλλά δεν αισθάνονται όλες οι εταιρείες που έχουν σχέση με τους καταναλωτές την πίεση.

    Ο CEO της Colgate-Palmolive, Noel Wallace δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι η αύξηση του όγκου έχει σε μεγάλο βαθμό επιστρέψει, καθώς «ο πληθωρισμός έγινε πιο ήπιος και καθώς η τιμές άρχισαν να σταθεροποιούνται».

    Στην Coca-Cola, η διοίκηση έδωσε μεγαλύτερη έμφαση στην αξία και δήλωσε ότι η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών με χαμηλότερο εισόδημα έχει δεχθεί πλήγμα. Παρόλα αυτά, τα στελέχη δήλωσαν στην ενημέρωση των επενδυτών το πρωί της Τρίτης ότι ο Αμερικανός καταναλωτής στο σύνολό του, σε όλα τα εισοδηματικά στρώματα, «παραμένει σε καλή κατάσταση».

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα