25.2 C
Athens
Saturday, June 15, 2024
More

    Μαθήματα marketing: Γιατί τα ρολόγια στις διαφημίσεις δείχνουν σχεδόν πάντα 10:10;

    Το μυαλό ταξιδεύει σε θεωρίες συνωμοσίας, ειδικά όταν παντού γύρω σου σε όλες τις διαφημίσεις τα ρολόγια έχουν κολλήσει ανησυχητικά στην ίδια ώρα. Τι μπορεί να συμβαίνει;

    Κάθε ρολόι είναι σεταρισμένο στις 10.10. Γιατί έχει επικρατήσει σε 9 στις 10 διαφημίσεις;

    Όσο κι αν θα μας ιντρίγκαρε η ιδέα, αυτή η επιλογή να έχει να κάνει με μια σκοτεινή, περίεργη θεωρία συνωμοσίας, η εξήγηση είναι πολύ πιο απλή. Αρχικά, τα περισσότερα brands εμφανίζονται ψηλά στο κέντρο του καντράν, έτσι ώστε τοποθετώντας τους δείκτες στο 10 και το 2, να αγκαλιάζει το λογότυπο της εταιρίας. Φαίνεται μάλιστα πως παλιότερα η ενδεδειγμένη ώρα για τους διαφημιστές ήταν 8.20, καθώς και πάλι με αυτό τον τρόπο παρέμενε καθαρό το σημείο όπου φαινόταν το λογότυπο. Ωστόσο, στη συνέχεια παρατηρήθηκε πως οι δείκτες να κοιτούν προς τα κάτω, δίνει μια κάπως καταθλιπτική αίσθηση.

    Ο Πίτερ Μάγκερ, εκπρόσωπος της ελβετικής Swatch εξηγεί στη nytimes πως η εταιρία φωτογραφίζει κυρίως τα ρολόγια της σε ώρα 10.10, γιατί έτσι δίνουν την αίσθηση “χαμογελαστού προσώπου, αντί για σκυθρωπού”. Από την άλλη, η Timex έχει αποφασίσει πως όλα τις τα ρολόγια θα είναι φιξαρισμένα στις 10.09.36 δευτερόλεπτα, ακόμη και εκείνα με ψηφιακό καντράν. Από την πλευρά της, η Rolex συνηθίζει να βγάζει διαφημίσεις στις οποίες τα ρολόγια δείχνουν ώρα 10.10.31 ακριβώς.

    Σε ώρα iPhone

    Στο ίδιο άρθρο μάθαμε πως και η Apple έχει τη δική της διαφημιστική ώρα, αφού σε όλα της τα κινητά τηλέφωνα αποτυπώνεται πάντα ώρα, 09.42. Αν και εδώ δεν υπάρχει πρακτικός ή ψυχολογικός λόγος, λέγεται πως η ώρα εκείνη ήταν εκείνη (σε Pacific Time) που ο ιδρυτής της εταιρίας Steve Jobs παρουσίαζε το πρώτο iPhone στον κόσμο. Ωστόσο, το κείμενο της nytimes συμπληρώνει πως από τον αμερικανικό κολοσσό δεν επιβεβαιώνεται η ιστορία.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα