Μία ακόμα παρουσία στη διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών Anuga «έγραψε» η γαλακτοβιομηχανία Μανδρέκας, προσβλέποντας στην περαιτέρω ενδυνάμωση των εξαγωγών της. Η εταιρεία εξάγει ήδη σε είκοσι χώρες, με κυριότερες αγορές το Χονγκ Κονγκ, το Ντουμπάι και την Ευρώπη, περιοχές που καλύπτονται από το εργοστάσιο της Ελλάδας. Η Μανδρέκας έχει επίσης παρουσία και στην Αμερική, εξυπηρετώντας τις εκεί παραγγελίες μέσω της κοινοπραξίας που διατηρεί με την Klondike Cheese Company, εταιρεία που εδρεύει στο Ουισκόνσιν γνωστή για την παραγωγή φέτας.
Η συνεργασία με την Μανδρέκας έδωσε την δυνατότητα στην Klondike Cheese Company να μπει στην παραγωγή γιαουρτιού, με την ελληνική γαλακτοβιομηχανία να εξετάζει περαιτέρω επέκταση σε Βόρεια και Δυτική Αμερική μέσω παρόμοιων συνεργασιών σε αντίστοιχες πολιτείες. Το κωδικολόγιο τροποποιείται ανάλογα τις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη αλλά και την αγορά.
Ευκαιρία η στροφή των καταναλωτών στην υγιεινή διατροφή
Η ελληνική εταιρεία βλέπει μία ευκαιρία στη στροφή των καταναλωτών σε ένα πιο υγιεινό πλάνο διατροφής, που σε συνδυασμό με τον έντονο ρυθμό ζωής και την απαιτητική καθημερινότητα καθιστούν το ελληνικό αυθεντικό γιαούρτι ως ιδανική επιλογή, κι έτσι, καταναλωτές σε όλο τον κόσμο επιλέγουν σταθερά το ελληνικό γιαούρτι για τα μοναδικά του γευστικά, ποιοτικά και θρεπτικά χαρακτηριστικά. Η παγκόσμια αυτή τάση, σε συνδυασμό με την πολυετή εμπειρία της Μανδρέκας στην παραγωγή ελληνικού γιαουρτιού αλλά και καινοτόμων γαλακτοκομικών προϊόντων, προσδίδει στην εταιρεία ισχυρή δυναμική για περαιτέρω επέκταση στη διεθνή αγορά, και σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία επενδύει σταθερά στην ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων και δυνατών συνεργασιών, ώστε το ελληνικό γιαούρτι να φτάσει σε όλο τον κόσμο.
Ανοίγει νέα κατηγορία με τα Youphoria Desserts
Φέτος η Μανδρέκας κινείται στην κατεύθυνση της ενίσχυσης του high protein και wellness χαρτοφυλακίου της, σχεδιάζοντας το λανσάρισμα νέων κωδικών κάτω από το brand Youphoria, το πρώτο ελληνικό πόσιμο γιαούρτι με υψηλή πρωτεΐνη, «Youphoria High Protein», που άνοιξε μία νέα κατηγορία στον κλάδο των γαλακτοκομικών προϊόντων. Η εταιρεία λανσάρει τη νέα κατηγορία των Youphoria Desserts, που είναι κρέμες πλούσιες σε πρωτεΐνη σε δύο γεύσεις: κακάο και βανίλια.
Απορρόφησε σημαντικό μέρος των ανατιμήσεων
Όλα αυτά βέβαια συμβαίνουν σε ένα δύσκολο περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί στην αγορά από την άνοδο των τιμών πρώτων υλών διεθνώς, η οποία ξεκίνησε στις αρχές του δεύτερου εξαμήνου του 2021 και είχε σημαντικές επιπτώσεις στην ελληνική κτηνοτροφία, με μείωση του ζωικού κεφαλαίου και παύση δραστηριότητας, αλλά και με την παραγωγή και την κατανάλωση του γάλακτος να μειώνεται στη χώρα μας. Με βάση τα τελευταία στοιχεία του ΕΛΓΟ – Δήμητρα, στο 11μηνο του 2022 καταγράφηκε μείωση ποσοτήτων 4,26% του αγελαδινού γάλακτος και 5,4% του γίδινου, παρότι οι τιμές παραγωγού εκτινάχθηκαν.
Το αποτέλεσμα των συνεχόμενων αυξήσεων είναι η αύξηση των τιμών στα ράφια των σούπερ μάρκετ, το οποίο δημιούργησε έντονη πίεση στον τελικό καταναλωτή και στο καλάθι του. Από την πλευρά της, η γαλακτοβιομηχανία Μανδρέκας απορρόφησε σημαντικό μέρος αυτών των αυξήσεων, με στόχο την ενίσχυση του ελληνικού νοικοκυριού. Όσο για το τι επιφυλάσσει το μέλλον, σε ένα τόσο έντονα μεταβλητό περιβάλλον, είναι δύσκολο να κάνει κανείς ασφαλείς προβλέψεις.
Ωστόσο, αυτό που μας τόνισαν από τη Μανδρέκας είναι ότι αυτό που είναι σίγουρο και σταθερό είναι η στρατηγική που ακολουθεί η εταιρεία για τη στήριξης του καταναλωτή σε αυτές τις δύσκολες εποχές.
Πηγή: Foodreporter