Μέσα σε έναν χρόνο ο αριθμός των Βρετανών που δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στους λογαριασμούς και τις υποχρεώσεις τους, έχει αυξηθεί κατά 40%. Σχεδόν 10,9 εκατομμύρια άνθρωποι δυσκολεύονται να αποπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους. Οι μισοί από αυτούς έχουν χάσει τουλάχιστον τρεις με έξι μήνες πληρωμών.
Σύμφωνα με την Αρχή Οικονομικής Συμπεριφοράς, 28,4 εκατομμύρια άνθρωποι ένιωθαν περισσότερο άγχος, λόγω του αυξανόμενου κόστους ζωής τον Ιανουάριο, σε σχέση με το περασμένο καλοκαίρι. Με τον πληθωρισμό να έχει φτάσει στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων δεκαετιών, η Αρχή Οικονομικής Συμπεριφοράς έχει προβεί σε αρκετές “υπενθυμίσεις” στις τράπεζες, σχετικά με τη δίκαιη μεταχείριση των πελατών, ιδιαίτερα εάν αντιμετωπίζουν δυσκολίες.
Το εισερχόμενο τέλος καταναλωτή, το οποίο θα τεθεί σε ισχύ το καλοκαίρι, θα απαιτήσει από τις εταιρείες να διασφαλίσουν ότι ενεργούν προς το συμφέρον των πελατών λιανικής. Η μεταβολή αυτή έγινε καθώς η ρυθμιστική αρχή δέχθηκε κριτική για την αδράνειά της, σχετικά με ένα σκάνδαλο με ομόλογα, που εξέθεσε τους πελάτες σε ζημίες από επενδύσεις άνω των 300 εκατομμυρίων δολαρίων.