Η Deutsche Lufthansa επιβεβαίωσε τις εκτιμήσεις της για το σύνολο του έτους, καθώς η ισχυρή ζήτηση για premium ταξίδια βοήθησε την αεροπορική εταιρεία να επιτύχει ρεκόρ εσόδων το τρίτο τρίμηνο.
Ο μεγαλύτερος αεροπορικός όμιλος της Ευρώπης ανακοίνωσε ότι η ζήτηση επιβατών υπερβαίνει τα επίπεδα του προηγούμενου έτους, και σκοπεύει να αυξήσει τη χωρητικότητα το δ’ τρίμηνο, περιμένοντας να ανακοινώσει θετικό λειτουργικό αποτέλεσμα για τους τελευταίους τρεις μήνες του 2024. Τα έσοδα για το τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο ανήλθαν σε 10,7 δισεκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας ιστορικό υψηλό.
Ο όμιλος “αναμένει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια θα παραμείνει ισχυρή τους υπόλοιπους μήνες του έτους”, σύμφωνα με την ανακοίνωση. “Οι συντελεστές φορτίου για τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο είναι σημαντικά υψηλότεροι σε σύγκριση με πέρυσι”, και οι κρατήσεις για την πρώτη θέση και τη business class παραμένουν εξαιρετικά υψηλές.
“Βλέπουμε θετικές τάσεις στις τιμές και τις κρατήσεις για το τέταρτο τρίμηνο”, ανέφεραν αναλυτές της Citigroup, επισημαίνοντας ότι οι τιμές των εισιτηρίων μειώθηκαν λιγότερο από ό,τι αναμενόταν.
Για ολόκληρο το έτος, η Lufthansa διατήρησε τις προηγούμενες προσδοκίες της, αναμένοντας ότι τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη θα κυμανθούν από 1,4 έως 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ, χαμηλότερα από το προηγούμενο guidance που ήταν περίπου 2,2 δισ. ευρώ. Ο αεροπορικός όμιλος είχε αναθεωρήσει για τελευταία φορά τις προσδοκίες του τον Ιούλιο, δηλώνοντας ότι η επίτευξη break even για τη γερμανική μονάδα της, τη Lufthansa, θα είναι “όλο και πιο δύσκολη”.
Η αεροπορική εταιρεία έχει αντιμετωπίσει υψηλά κόστη προσωπικού, καθυστερήσεις πτήσεων και αυξανόμενο ανταγωνισμό από την Μέση Ανατολή και την Ασία. Αυτά τα προβλήματα είναι ο κύριος λόγος για τη μείωση των κερδών του ομίλου προ τόκων και φόρων, που έπεσαν από 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ πέρυσι στα 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ φέτος.
Ως αντίκτυπο της επιβράδυνσης της επιχειρηματικής δραστηριότητας, συμπεριλαμβανομένης της αργής ανάκαμψης των εταιρικών ταξιδιών μετά την πανδημία, η Lufthansa έχει ξεκινήσει σχέδιο εξοικονόμησης που περιλαμβάνει τη σταδιακή απομάκρυνση περίπου 50 παλαιότερων αεροσκαφών μεγάλων αποστάσεων μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Επιπλέον, η αεροπορική εταιρεία θα σταματήσει την απευθείας καθημερινή πτήση της από τη Φρανκφούρτη στο Πεκίνο, καθώς τα καύσιμα και τα παλαιότερα αεροσκάφη καθιστούν αυτή τη διαδρομή ασύμφορη εν μέσω του κλεισίματος του ρωσικού εναέριου χώρου.