H Λουξ απέσπασε το βραβείο Μάρκετινγκ “Γεώργιος Αυλωνίτης” στα MADE IN GREECE 2022, μια διοργάνωση-θεσμό που αναδεικνύει τη δυναμική της παραγωγικής Ελλάδας.
Το βραβείο απονεμήθηκε για πρώτη φορά φέτος καθώς η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ θέλησε με αυτό τον τρόπο να τιμήσει τον εκλιπόντα ιδρυτή της και Ομότιμο Καθηγητή του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), Γεώργιο Αυλωνίτη.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο στις 20 Ιουνίου, ο Πλάτωνας Μαρλαφέκας, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής Τμήματος Μάρκετινγκ της Λουξ, παρέλαβε εκ μέρους της εταιρίας το βραβείο Μάρκετινγκ “Γεώργιος Αυλωνίτης”. Κατά την απονομή, την οποία πραγματοποίησε η Αγγελίνα Αυλωνίτη, κόρη του εκλιπόντος, ο ίδιος βαθιά συγκινημένος δήλωσε