25.6 C
Athens
Monday, October 7, 2024
More

    Lidl: Τα οφέλη από τη στροφή στα PL και οι επιπτώσεις της κακοκαιρίας

    Κανονικά λειτουργούν πλέον και τα δεκαέξι καταστήματα της Lidl στη Θεσσαλία που επηρεάστηκαν από τη σφοδρή κακοκαιρία Daniel, όπως ανακοινώθηκε στο περιθώριο εκδήλωσης για τη συνεργασία της Lidl Ελλάς και της UNICEF ενάντια στη βία κατά των παιδιών. Συγκεκριμένα, πρόβλημα αντιμετώπισαν λόγω της κακοκαιρίας συνολικά επτά καταστήματα Lidl στη Θεσσαλία, καθώς και η αποθήκη της εταιρείας στα Τρίκαλα, η οποία δεν πλημμύρισε, όμως λόγω των πλημμυρών δεν ήταν εφικτή η πρόσβαση προς και από την αποθήκη. Μεταξύ των καταστημάτων που επλήγησαν περισσότερο ήταν τα τρία καταστήματα στον Βόλο, ενώ μεγάλες δυσκολίες εντοπίστηκαν στο κατάστημα που βρίσκεται στη Γιάννουλη Λάρισας, περιοχή η οποία έμεινε για μέρες βυθισμένη στα λασπόνερα και αποκλεισμένη.

    Πάντως, όσον αφορά στην τροφοδοσία των καταστημάτων της Lidl στη Θεσσαλία, αλλά και ευρύτερα στη συνεργασία της Lidl Ελλάς με προμηθευτές από τις πληγείσες περιοχές, δεν έχουν καταγραφεί προβλήματα και ανατιμήσεις, ενώ στελέχη της εταιρείας απέρριψαν κατηγορηματικά το ενδεχόμενο να υποκατασταθούν ελληνικά προϊόντα από αντίστοιχα που θα προέλθουν από τη μητρική εταιρεία, ξεκαθαρίζοντας ότι είναι δεδομένη η στόχευση της Lidl Ελλάς στα ελληνικά προϊόντα, από τα οποία προέρχεται το 70% περίπου του τζίρου της, με στόχο να ενισχυθεί ακόμα περαιτέρω η σχέση αυτή με τους Έλληνες προμηθευτές.

    Εντός πλάνου τα οικονομικά μεγέθη

    Το «παρών» στην εκδήλωση έδωσε και ο πρόεδρος διοίκησης της Lidl Ελλάς, Martin Brandenburger, που μιλώντας σε δημοσιογράφους επιβεβαίωσε την τάση που καταγράφεται και στην ελληνική αγορά για αυξημένη προτίμηση στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και γενικότερα σε πιο φθηνά προϊόντα, λόγω του πληθωρισμού που συρρικνώνει την αγοραστική ισχύ των καταναλωτών – κάτι που, όπως σχολίασε χαρακτηριστικά, ευνοεί τη Lidl γιατί «είμαστε οι φθηνότεροι». Όσον αφορά στην πορεία των οικονομικών μεγεθών της εταιρείας, αρκέστηκε να αναφέρει πως αυτή είναι αντίστοιχη με τους στόχους και τον σχεδιασμό της διοίκησης, ενώ περισσότερα αναμένεται να ανακοινωθούν στις αρχές Νοεμβρίου, όταν και θα πραγματοποιηθεί συνέντευξη Τύπου.

    Η συνεργασία με τη UNICEF

    Η συνεργασία της Lidl Ελλάς με την UNICEF είναι προϊόν πρωτοβουλίας της Lidl Ελλάς, η οποία προσέγγισε τον οργανισμό των Ηνωμένων Εθνών θέλοντας να συνεισφέρει στη μάχη ενάντια στη βία κατά παιδιών. Η συνεργασία συνίσταται σε τρεις πυλώνες: Πρώτον, σύνταξη μελέτης, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Υγείας Παιδιού και με χρηματοδότηση από τη Lidl Ελλάς, για τα διοικητικά δεδομένα σε σχέση με τη βία κατά των παιδιών, αντλώντας στοιχεία από υπηρεσίες υγείας και πρόνοιας, σχολεία, ΜΚΟ και από το Εθνικό Κέντρο Αλληλεγγύης. Δεύτερον, λανσάρισμα μέσα στον Οκτώβριο της εφαρμογής Playsafe για την έμφυλη βία στο Διαδίκτυο, που απευθύνεται σε εφήβους, με τη Lidl να αναλαμβάνει την επικοινωνιακή της προώθηση. Τρίτον, πρόγραμμα επιμόρφωσης και ενημέρωσης 70 επαγγελματιών στα ΜΜΕ για θέματα που έχουν να κάνουν με παιδιά που έχουν υποστεί βία.

     

     

     

    Πηγή: Foodreporter

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα