Συνέχεια στο επιθετικό μάρκετινγκ δίνει η Lidl Ελλάς, καθώς και στο νέο φυλλάδιο προσφορών που κυκλοφόρησε περιλαμβάνει νέα σύγκριση τιμών σε διαφορετικά προϊόντα, από αυτά που είχε το «καλάθι» της την πρώτη φορά, αλλά με τον στόχο να παραμένει ίδιος: να τονίσει ότι είναι αρκετά φθηνότερη σε σύγκριση με τους δύο βασικούς ανταγωνιστές της, την ΑΒ Βασιλόπουλος και την Σκλαβενίτης.
Στο νέο φυλλάδιό της η Lidl συγκρίνει τις τιμές σε 12 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, αντί για 14 που ήταν την πρώτη φορά, με το «καλάθι» της Lidl να έχει συνολική αξία 31,81 ευρώ, το «καλάθι» του σούπερ μάρκετ Α (εννοεί ότι είναι του Σκλαβενίτη) να έχει συνολική αξία 38,19 ευρώ και το «καλάθι» του σούπερ μάρκετ Β (εννοεί ότι είναι της ΑΒ Βασιλόπουλος) να έχει συνολική αξία 41,16 ευρώ. Με βάση τα παραπάνω, η Lidl Ελλάς διαφημίζει ότι το δικό της «καλάθι» είναι φθηνότερο κατά 16,7% από αυτό της «Σκλαβενίτης» και κατά 22,7% από αυτό της ΑΒ.
Στο φυλλάδιο η Lidl Ελλάς παραθέτει και τις αποδείξεις από τα τρία σούπερ μάρκετ, με την απόδειξη της Lidl να είναι 29 ευρώ, της Σκλαβενίτης 32,20 ευρώ και της ΑΒ Βασιλόπουλος 31,43 ευρώ.
Οι αντιδράσεις
Αν και την προηγούμενη φορά η ΑΒ Βασιλόπουλος είχε επιλέξει να απαντήσει με δηκτικό τρόπο στη Lidl Ελλάς μέσω ανάρτησης στα social media, η συνέχιση της επιθετικής διαφήμισης από την τελευταία δεν αποκλείεται αυτή τη φορά να προκαλέσει μεγαλύτερη πιο θεσμικού χαρακτήρα αντίδραση. Το ζήτημα εξετάζεται από τη διοίκηση της ΑΒ, χωρίς να αποκλείουν το ενδεχόμενο προσφυγής στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας.
Από την πλευρά της «Σκλαβενίτης» δεν αναμένεται καμία επίσημη αντίδραση ούτε αυτή τη φορά και κάτι διαφορετικό θα προκαλούσε μάλλον έκπληξη δεδομένης της στρατηγικής χαμηλού προφίλ που ακολουθεί διαχρονικά η αλυσίδα.