Ηχηρό «παρών» στη φετινή διοργάνωση των Supermarket Awards έδωσε η Lidl Ελλάς, η οποία απέσπασε 7 χρυσά, 4 ασημένια και 7 χάλκινα βραβεία για την εταιρική υπευθυνότητα, τα καινοτόμα συστήματα, τις δράσεις, καθώς και τις επικοινωνιακές ενέργειες, σε συνδυασμό με τον προσανατολισμό. της στο προσωπικό και τα προϊόντα.
Οι πρωτοβουλίες της αξιολογήθηκαν με την υψηλότερη βαθμολογία από την κριτική επιτροπή, αναδεικνύεται στο Retailer of the Year.
«Η διάκριση Retailer of the Year μας κάνει ιδιαίτερα περήφανους, καθώς επιβεβαιώνει τη δυναμική, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα των ενεργειών μας που απευθύνονται στους επιχειρηματικούς εταίρους, τους εργαζομένους και σχεδιάζονται για το καλό της κοινωνίας και του πλανήτη μας.
Με συνέπεια, όραμα και υπευθυνότητα εξελισσόμαστε συνεχώς, ώστε να βρισκόμαστε σταθερά στην κορυφή της προτίμησης των καταναλωτών», δήλωσε ο Martin Brandenburger, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς.
Ειδικότερα, η Lidl Ελλάς έλαβε χρυσό βραβείο: Στην κατηγορία «Private Label (Προϊόντα / Σειρές PL)» για τη σειρά γαλακτοκομικών προϊόντων ΓΑΛΠΟ, στην κατηγορία «Συμβολή στην Εθνική Οικονομία» για την έκθεση μελέτης κοινωνικοοικονομικών επιδράσεων για το 2021, στην κατηγορία «Τεχνολογίες, Συστήματα ή Τεχνικές Διοίκηση» για τις Ηλεκτρονικές Ετικέτες Τιμών (ESL), στην κατηγορία «Στρατηγική Social Media» για τη στρατηγική στρατηγική Social Media της Lidl Ελλάς, στην κατηγορία «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος» για την εφαρμογή ολοκληρωμένης Πολιτικής και Διαδικασίας κατά της Βίας και Παρενόχλησης στην εργασία, στην κατηγορία «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR)–Περιβάλλον» για το μαραθώνιο καινοτομίας, Sustainability Hackathon, στην κατηγορία «Πρότυπο Κατάστημα» για την προστασία και ανάδειξη της εθνικής πολιτιστικής κληρονομιάς και τη διατήρηση και αξιοποίηση του αρχαιολογικού ευρήματος στο κατάστημα Lidl στην περιοχή Μεσαμπελιές στο Ηράκλειο Κρήτης.
Η εταιρεία απέσπασε silver βραβεία στην κατηγορία «Private Label» για τα προϊόντα φούρνου (bake off), στην κατηγορία «Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα / Last Mile Delivery» για το αυτοματοποιημένο σύστημα παραγγελιών AutoDispo, στην κατηγορία «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» για το Lidl UP : Learn & Work, στην κατηγορία «Omni channel καινοτομίες (κινητές εφαρμογές, marketplaces κ.ά.)» για το πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus.
Επίσης, έλαβε χάλκινη βραβεία στην κατηγορία «Private Label (Προϊόντα / Σειρές PL)» για τη σειρά τοπικών και ποιοτικών προϊόντων «Νώμα», στην κατηγορία «Αποτελεσματική Ενεργειακή Διαχείριση» για τη συνολική πολιτική αποτελεσματική διαχείριση ενέργειας, στην κατηγορία «Αποτελεσματικές Προωθητικές Ενέργειες» για τις προωθητικές Ενέργειες κατά την περίοδο της Σαρακοστής, στην κατηγορία «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον» για το πρόγραμμα «Plastic Free Greece», στην κατηγορία «Εξυπηρέτηση Πελατών & Προγράμματα Loyalty» για το πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus, στην κατηγορία « Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος» για το πρόγραμμα «Μαζί ενάντια στη βία κατά των παιδιών» και στην κατηγορία«Τεχνολογίες, Συστήματα ή Τεχνικές Διοίκηση» για τη Lidl Growth Strategy