17.2 C
Athens
Sunday, April 28, 2024
More

    Lavazza: Μια εξαγορά που ενίσχυσε τη διεθνή παρουσία του ομίλου

    Η εξαγορά της MaxiCoffee, ενίσχυσε τη διεθνή παρουσία του ομίλου Lavazza.

    Όπως αναφέρεται σε σχετική εταιρική ανακοίνωση:

    “Το 2023, το μακροοικονομικό σενάριο για τον κλάδο ήταν εξαιρετικά περίπλοκο λόγω της απότομης αύξησης του κόστους των πρώτων υλών, με τις τιμές σε επίπεδα ρεκόρ για τον green coffee και την ποικιλία Robusta.

    Παρ’ όλα αυτά, αποφασίσαμε να περιορίσουμε τις αυξήσεις τιμών στα προϊόντα μας, για να προστατεύσουμε τους καταναλωτές, διατηρώντας τους όγκους των πωλήσεων.

    Ωστόσο, η ισχυρή οικονομική ανάπτυξη του Ομίλου Lavazza μας επέτρεψε να αξιοποιήσουμε σημαντικές ευκαιρίες στον κλάδο του καφέ και να επιτύχουμε αύξηση της κερδοφορίας μέσω εξαγορών, όπως με την γαλλική επιχείρηση MaxiCoffee.

    Eπιτυγχάνοντας έσοδα άνω των τριών δισεκατομμυρίων ευρώ”, όπως δήλωσε ο CEO του Ομίλου Lavazza, Antonio Baravalle.

    Σχολιάζοντας δε ότι “ένα από τα δυνατά μας σημεία είναι η ικανότητά μας να διαφοροποιούμαστε, ακολουθώντας μια στρατηγική ανάπτυξης που μας δίνει σημαντική παρουσία σε διάφορες γεωγραφικές περιοχές και τομείς της αγοράς.

    Θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε τη διεθνή αγορά και να εξετάζουμε στρατηγικές επενδύσεις και συνεργίες που μπορούν να συμβάλουν στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξή μας, ώστε να ενδυναμωθεί η παρουσία μας, στις παγκόσμιες αγορές”.

    Το 2023, ο Όμιλος κατέγραψε έσοδα ύψους 3,1 δισεκατομμυρίων ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 13% σε σχέση με το 2022. Στο αποτέλεσμα αυτό συνέβαλε η εξαγορά της MaxiCoffee, η οποία ενίσχυσε τη διεθνή παρουσία του Ομίλου Lavazza.”

    Ένα σημαντικό γεγονός είναι ότι ο κύκλος εργασιών κατέγραψε σταθερή, συνεχή ανάπτυξη και στα δύο target της ομίλου δηλαδή στην οικιακή κατανάλωση και  στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο σημείωσε αύξηση +28% σε σύγκριση με το 2022.

    Σε ότι αφορά τις φυτείες του καφέ, ο Όμιλος Lavazza αναπτύσσεται, λαμβάνοντας υπόψη τις 15 κύριες γεωγραφικές περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται, σημείωσε αύξηση +6,6% σε σχέση με το 2022 και κέρδισε μερίδια αγοράς, επιτυγχάνοντας ανάπτυξη 9,1% σε σύγκριση με το 2022.

    Στο τμήμα δε κατασκευής σκευάσματος για κάψουλες, χάρη στην διάθεσης της ενημερωμένης σειράς καψουλών NCC [1], ο Όμιλος σημείωσε αύξηση αξίας + 15,3% έναντι του 2022, σε σύγκριση με την ανάπτυξη 3% για την αγορά συνολικά, οδηγώντας σε κέρδος μεριδίων της αγοράς.

    Ο Όμιλος Lavazza ανέφερε αύξηση των πωλήσεων κατά αξία στο κανάλι λιανικής σε όλες τις αγορές και ιδιαίτερα στις Ηνωμένες Πολιτείες (+ 9,8%), την Πολωνία (+ 21%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (+ 8,6%). Η Ιταλία και η Γαλλία (ως οι πιο σημαντικές αγορές του Ομίλου) κατέγραψαν επίσης αυξήσεις 6,3% και 5,8% αντίστοιχα.

    Το 2023 εγκαινιάστηκε επίσημα στην Τορίνο το πρώτο “Κέντρο Κυκλικής Οικονομίας στον Καφέ”, ένας κόμβος που υποστηρίζεται από το Ίδρυμα Lavazza μαζί με ένα παγκόσμιο δίκτυο συνεργατών, ο οποίος αποσκοπεί στην υποστήριξη και προώθηση των βασικών αρχών της κυκλικής οικονομίας, επιταχύνοντας τη βιώσιμη μετάβαση και ενισχύοντας την καινοτομία στον κόσμο του καφέ”, καταλήγει στην ανακοίνωσή του ο όμιλος.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα