19.8 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Κρι Κρι: Γιορτάζει τα 70 της χρόνια με κέρδη, επενδύσεις και νέα προϊόντα

    Η συμπλήρωση των 70 χρόνων από την ίδρυση της Κρι Κρι, βρίσκουν την εταιρεία να σημειώνει σημαντική ανάπτυξη, αποτελώντας τη μοναδική εταιρεία στην ελληνική αγορά με αύξηση μεριδίου σε όγκο το 2023, και να διατηρεί τη δεύτερη θέση σε πωλήσεις παγωτού.

    Τα στοιχεία αυτά παρουσιάστηκαν στο ετήσιο Συνέδριο Παγωτού της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, την Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2024, με τη συμμετοχή συνεργατών και αντιπροσώπων της από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

    Για το 2024, η Κρι Κρι επιφυλάσσει νέες απολαυστικές και καινοτόμες προτάσεις στα κίτρινα ψυγεία: Η αγαπημένη σειρά Master Rich, πρόκειται να ενισχυθεί με το ξυλάκι Master Rich Red Velvet & Blueberries, ενώ η εταιρεία, παρακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις, θα εγκαινιάσει την πρώτη σειρά επώνυμου λειτουργικού παγωτού στην ελληνική αγορά, υπό το brand του Super Spoon, με υψηλή πρωτεΐνη και 0% προσθήκη ζάχαρης. Τα νέα ατομικά κύπελλα παγωτού Super Spoon θα κυκλοφορήσουν σε δύο λαχταριστές γεύσεις, Chocolate Hype και Peanut Butter Load, καλύπτοντας κάθε γευστική προτίμηση.

    Η ελληνική γαλακτοβιομηχανία προχωρά, επίσης, και σε επανασχεδιασμό των συσκευασιών της σειράς Frozen Yogurt, η οποία θα εμπλουτιστεί με ακόμη δύο απολαυστικές επιλογές: Frozen Yogurt Ροδάκινο σε κύπελλο συσκευασίας 450ml και πολυσυσκευασία με μίνι ξυλάκια mix Φράουλα – Ροδάκινο. Τέλος, στις οικογενειακές συσκευασίες παγωτού Heartmade προστίθεται το Caramel Pecan που διατίθεται σε συσκευασία 1.5lt.

    Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, Παναγιώτης Τσινάβος, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στη μακροχρόνια πορεία της εταιρείας από το 1954 έως και σήμερα, αλλά και στη σημασία των σχέσεων εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει η εταιρεία με τους αντιπροσώπους της όλα αυτά τα χρόνια, ενώ συμπλήρωσε: «Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Κρι Κρι, αφού γιορτάζει 70 χρόνια λειτουργίας και παραγωγής παγωτού. Παρά τις δυσκολίες που επέφεραν την περασμένη χρονιά η εμπόλεμη κατάσταση που έχει ξεσπάσει στη Μέση Ανατολή, η ενεργειακή κρίση καθώς και η αύξηση των τιμών στα καταναλωτικά προϊόντα, συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε δυναμικά και τη φετινή χρονιά, υλοποιώντας σημαντικές επενδύσεις. Με κεντρικό μας μήνυμα «70 Χρόνια Πωλήσεις Παγωτού», εξακολουθούμε να δίνουμε έμφαση τόσο στην ελληνικότητα όσο και στην ποιότητα των προϊόντων παγωτού μας, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τον καταναλωτή και την κοινωνία».

     

     

     

     

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα