21.5 C
Athens
Sunday, May 19, 2024
More

    Κωτσόβολος: Με τζίρο 338 εκατ. ευρώ

    Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η μητρική Currys, ο τζίρος της ελληνικής αλυσίδας, (Κωτσόβολος) η οποία έχει συμφωνηθεί να πουληθεί στη ΔΕΗ με το deal να ολοκληρώνεται το πρώτο τρίμηνο του 2024, κυμάνθηκε στα 291 εκατ. λίρες (περίπου 338 εκατ. ευρώ) μειωμένος κατά 1% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο της χρήσης του 2022, κατά 2% σε ουδέτερη συναλλαγματική ισοτιμία και κατά 4% σε συγκρίσιμο αριθμό καταστημάτων (πωλήσεις like for like).

    Τα κέρδη προ φόρων και τόκων αυξήθηκαν κατά 300% στα 4 εκατ. λίρες (4,64 εκατ. ευρώ), με τον δείκτη λειτουργικών εξόδων να παραμένει γενικά σταθερός σε ετήσια βάση.

    Το καθαρό περιθώριο κέρδους βελτιώθηκε κατά 110 μ.β. καλύπτοντας μεγάλο μέρος από τις απώλειες (-210 μ.β.), που σημειώθηκαν την αντίστοιχη περσινή περίοδο καθώς, όπως σημείωνε τότε η Currys, ποσοστό των ανατιμήσεων δεν είχε μετακυλιστεί στις τελικές τιμές καταναλωτή. Ως βασικοί λόγοι για την φετινή βελτίωση αναφέρονται το προϊοντικό μείγμα και τα χαμηλότερα κόστη.

    Οι λειτουργικές ταμειακές ροές ανήλθαν σε 7 εκατ. λίρες, αυξημένες κατά 3 εκατ. λίρες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρήσης λόγω του υψηλότερου λειτουργικού κέρδους. Οι επενδύσεις (κεφαλαιακές δαπάνες) κυμάνθηκαν επίσης σε περίπου 7 εκατ. λίρες και κατευθύνθηκαν στο δίκτυο καταστημάτων, σε υποδομές πληροφορικής και IT και στη διανομή.

    Για την οικονομική χρήση 1η Μαΐου 2022 – 29η Απριλίου 2023, η Κωτσόβολος είχε κύκλο εργασιών 733 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 12% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, το EBITDA διαμορφώθηκε σε 49 εκατ. ευρώ (στη βάση του IFRS 16) και ο τραπεζικός δανεισμός ήταν σχεδόν μηδενικός.

    Ο όμιλος Currys αναμένει να λάβει τις απαραίτητες τελικές εγκρίσεις για την εξαγορά της Κωτσόβολος μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2024, με τα καθαρά ταμειακά έσοδα (Net Cash Proceeds) που θα εισπράξει να ανέρχονται περίπου σε 156 εκατ. λίρες, τα οποία θα κατευθυνθούν στη μείωση των υποχρεώσεων του.

    Το φυσικό δίκτυο της Κωτσόβολος κατέγραψε καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με το online,που διαμορφώθηκαν στο 5% -των συνολικών πωλήσεων- .

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα