14.3 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Kiabi: Στην Πάτρα το πρώτο κατάστημα της low cost αλυσίδας ένδυσης στη χώρα μας

    Απόβαση στην ελληνική αγορά ετοιμάζεται να κάνει η low cost γαλλική αλυσίδα ένδυσης Kiabi, με την ενοικίαση καταστήματος 1.000 τ.μ. στο εμπορικό πάρκο της Trade Estates στην Πάτρα, με προγραμματισμένη έναρξη λειτουργίας στα τέλη του 2024.

    Μια κίνηση που αναμένεται να αυξήσει ακόμη περισσότερο τον ανταγωνισμό με την ισπανική Inditex (Zara, Berska, Massimo), τη σουηδική H&M, αλλά και τις πολωνικές αλυσίδες, όπως η Pepco και η Sinsay.

    Η Kiabi είναι μέλος της The Association Familiale Mulliez (AFM), εταιρείας χαρτοφυλακίου της οικογένειας Mulliez, μιας από τις πλουσιότερες της Γαλλίας. Η AFM διαχειρίζεται επίσης τις αλυσίδες Leroy Merlin και Decathlon, που ήδη δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.

    Η Kiabi διαθέτει είδη ένδυσης για όλη την οικογένεια, λευκά είδη και αντικείμενα αποθήκευσης και μικροέπιπλα. Έχει παρουσία σε 23 χώρες και λειτουργεί πάνω από 580 καταστήματα, στο Βέλγιο, στην Πορτογαλία, στη Μάλτα και σε πολλές αφρικανικές χώρες, στη Σαουδική Αραβία και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ενώ σχεδιάζει και την είσοδό της στην ινδική αγορά. Στην Ελλάδα, η εκπροσώπησή της γίνεται μέσω της Hudson Ελλάς, μια εταιρεία με έδρα στη Μάλτα, η οποία έχει αναλάβει το franchise επέκτασης της Kiabi σε Μάλτα και Κύπρο.

    Λόγω της έλλειψης διαθέσιμων εμπορικών ακινήτων με τις απαιτούμενες προδιαγραφές, η Kiabi μπορεί να ακολουθήσει το μοντέλο ανάπτυξης της πολωνικής αλυσίδας Sinsay, ανοίγοντας αρχικά καταστήματα εκτός των μεγάλων αστικών κέντρων. Στο εμπορικό πάρκο της Πάτρας, η Kiabi θα έχει ανταγωνισμό από την Sinsay, η οποία έχει επίσης υπογράψει συμβόλαιο μίσθωσης καταστήματος εκεί.

    Η Kiabi διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο καταστημάτων εκτός Γαλλίας (340 καταστήματα) και παραγωγικές μονάδες. Το 2023, επεκτάθηκε σε τρεις νέες περιοχές: την Αίγυπτο, όπου κατασκευάζει εργοστάσιο για την εξορθολογισμένη παραγωγή της, τη Νέα Καληδονία και την Ουρουγουάη.

    Η εταιρεία, που πραγματοποιεί το 15% των πωλήσεών της μέσω διαδικτύου, στοχεύει να επαναφέρει το ποσοστό αυτό στο 20-25%, το οποίο είχε επιτύχει κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα