Ο κολοσσός fast food KFC ανακοίνωσε το άνοιγμα της 30.000ης τοποθεσίας της παγκοσμίως με ένα νέο εστιατόριο στη Ρώμη της Ιταλίας.
Αφότου η εταιρεία άνοιξε το πρώτο της εστιατόριο το 1952, μια νέα τοποθεσία KFC ανοίγει στον κόσμο κάθε 3,5 ώρες κατά μέσο όρο. Με σχέδια να εισέλθει στην 150η χώρα της αργότερα αυτό το έτος, η KFC εξυπηρετεί δισεκατομμύρια ανθρώπους, ενώ παράλληλα δημιουργεί σχεδόν ένα εκατομμύριο θέσεις εργασίας σε όλο τον κόσμο. Η παγκόσμια μάρκα κατείχε τον τίτλο της ταχύτερα αναπτυσσόμενης μάρκας λιανικής το 2021 και το 2022.
“Το άνοιγμα του 30.000ου εστιατορίου μας αποτελεί απόδειξη της υποστήριξης των τοπικών επιχειρηματικών συνεργατών, των εργαζομένων και των πελατών μας τα τελευταία σχεδόν 75 χρόνια”, δήλωσε ο Sabir Sami, Διευθύνων Σύμβουλος της KFC Global. «Ενώ είμαστε μια παγκόσμια μάρκα, στοχεύουμε να ανταποκρινόμαστε στις μοναδικές ανάγκες και προσδοκίες των επισκεπτών μας σε τοπικό επίπεδο, με μενού που αντηχούν στην τοπική κουλτούρα και τις γεύσεις κάθε κοινότητας. Αυτό περιλαμβάνει επίσης την εξυπηρέτηση των τοπικών κοινοτήτων μέσω των προγραμμάτων δωρεάς τροφίμων και αναβάθμισης των δεξιοτήτων μας, τα οποία λειτουργούν σε πολλές από τις αγορές μας, συμπεριλαμβανομένης της Ιταλίας».
Το KFC έχει αυτήν τη στιγμή το μεγαλύτερο παγκόσμιο αποτύπωμα από οποιαδήποτε άλλη μάρκα εστιατορίου γρήγορης εξυπηρέτησης. Το 2023, η KFC άνοιξε σχεδόν 2.700 νέα εστιατόρια σε 96 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της εντυπωσιακής αύξησης των καθαρών νέων μονάδων σε όλη την Ινδία και τη Λατινική Αμερική. Ως μέρος του Yum! Η Brands, η μεγαλύτερη εταιρεία εστιατορίων στον κόσμο, το χαρτοφυλάκιο της KFC είναι μια σημαντική μηχανή ανάπτυξης που αντιπροσωπεύει το 50% των κερδών λειτουργίας του τμήματος της Yum!.
Για να διατηρήσει σταθερή και βιώσιμη ανάπτυξη, η KFC επικεντρώνεται στο να είναι ο καλύτερος εργοδότης στην κατηγορία του που καλλιεργεί μια κουλτούρα χωρίς αποκλεισμούς, με προτεραιότητα τους ανθρώπους και εμπειρία εργαζομένων.
Το νέο εστιατόριο στη Ρώμη προσφέρει μια σχετική, εύκολη και ξεχωριστή εμπειρία KFC στους πελάτες με χαρακτηριστικά όπως περίπτερα διπλής όψης και ψηφιακές πινακίδες μενού. Ο franchisee COB SRL και οι συνεργάτες του franchise σχεδιάζουν να ανοίξουν 25+ νέα KFC σε όλη την Ιταλία και συλλογικά θα ξεπεράσουν τα 100 εστιατόρια KFC αργότερα φέτος. Ως μέλος των τοπικών κοινοτήτων σε όλη την Ιταλία, το KFC δωρίζει το πλεόνασμα τροφίμων σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς για να το διανείμει σε όσους έχουν ανάγκη και λειτουργεί ένα πρόγραμμα αναβάθμισης δεξιοτήτων που βοηθά τους πρόσφυγες να αποκτήσουν τεχνικές και δεξιότητες ζωής για να αυξήσουν τις ευκαιρίες απασχόλησής τους.