14.3 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Keyvoto: Η ελληνική startup που αλλάζει το retail

    H πλατφόρμα της Keyvoto παρέχει λύσεις που επρόκειτο να αλλάξουν και να βελτιώσουν τη σχέση των προμηθευτών με τους retailers και ως επακόλουθο και αυτή με τους καταναλωτές. Πρόκειται για μια ταχέως αναπτυσσόμενη retail tech εταιρεία.

    Η Keyvoto είναι μία οικογενειακή ελληνική startup, με έδρα την Πτολεμαΐδα και συνιδρυτές της τα αδέλφια, Γιώργο Παπαδημητρίου, τον CEO της και την Άσπα Παπαδημητρίου, διευθύντρια μάρκετινγκ (CMO).

    Η περίοδος της πανδημίας έφερε δυναμική ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, με σημαντικές επενδύσεις αλλά και υψηλούς τζίρους. «Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει σωστή επικοινωνία των προϊόντων στο e commerce», όπως τονίστηκε σε συνέντευξη τύπου.

    Με την κάλυψη του κενού αυτού, δημιουργείται η προσδοκία για την περαιτέρω ενίσχυση των πωλήσεων από το ψηφιακό ράφι. «Η πλατφόρμα μας προσφέρει τη δυνατότητα αυτοματοποίησης της διανομής πληροφοριών για τα προϊόντα, δίνοντας τέλος στη χειροκίνητη εισαγωγή και εξαγωγή δεδομένων», ανέφερε σε δηλώσεις του ο Γιώργος Παπαδημητρίου. Η εταιρία αυτή φιλοδοξεί να γίνει «πλοηγός στο λιανεμπόριο του μέλλοντος» με την προσθήκη κωδικών στο σύστημά της από τον κλάδο των σούπερ μάρκετ, την τεχνολογία, την ένδυση, τον φαρμακευτικό τομέα κ.ά.

    Η Keyvoto εισάγει ουσιαστικά νέα δεδομένα στη διαχείριση των πληροφοριών για τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα μέσω των καναλιών λιανικής πώλησης και «πακετάρει» δεδομένα από e-shops και ηλεκτρονικές σελίδες επιχειρήσεων. Με αυτό τον τρόπο δίνει τη δυνατότητα σε προμηθευτές, εταιρείες λιανικής και εξωτερικούς συνεργάτες να ενημερώνουν και να διαχειρίζονται τις πληροφορίες των προϊόντων σε διάφορα κανάλια, μέσω της πλατφόρμας της. Η Keyvoto λοιπόν συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά των προϊόντων, τυποποιεί την πληροφορία και την κάνει διαθέσιμη ενιαία σε προμηθευτές και λιανοπωλητές.

    Η ελληνική startup άρχισε να διαθέτει από το 2022 την πλατφόρμα της σε πελάτες στην Ελλάδα. Η μέχρι τώρα επένδυση που έχει κάνει η Keyvoto ανέρχεται σε 1 εκατ. ευρώ, με δικά της κεφάλαια. Τα σχέδια της περιλαμβάνουν την άμεση επέκταση στο εξωτερικό, όπου η αγορά του PXM αναπτύσσεται με εξαιρετικά ταχείς ρυθμούς.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα