Σε λειτουργία βρίσκεται η πλατφόρμα , που αφορά στην ενημέρωση και εξυπηρέτηση πολιτών, φορέων και επιχειρήσεων για θέματα Διαχείρισης Αποβλήτων και δίνεται η δυνατότητα υποβολής καταγγελιών από πολίτες που παρατηρούν περιστατικά παραβατικής διαχείρισης.
Πώς γίνεται μια καταγγελία
Συγκεκριμένα, για να υποβληθεί μία καταγγελία τα βήματα είναι τα ακόλουθα:
-
- Ο ενδιαφερόμενος επιλέγει ένα σημείο πάνω στον χάρτη στην ενότητα «Είμαι Πολίτης», ή πληκτρολογεί τη διεύθυνση στο πεδίο «αναζήτηση διεύθυνσης».
- Στην συνέχεια επιλέγει κατηγορία και υποκατηγορία, φωτογραφία (προαιρετικά).
- Και τέλος, πατώντας συνέχεια ο πολίτης συμπληρώνει τα απαραίτητα στοιχεία για να υποβληθεί το αίτημα.
Τι πρέπει να ξέρουν οι επιχειρήσεις
Συγκεκριμένα, οι επαγγελματίες μπορούν να βρουν απαντήσεις για τον σωστό τρόπο διαχείρισης κατηγοριών αποβλήτων που παράγουν, αλλά και πληροφορίες σχετικά με:
- Την ταξινόμηση αποβλήτων σε κωδικό του Ευρωπαϊκού Καταλόγου Αποβλήτων (ΕΚΑ)
- Τα απόβλητα που εμπίπτουν στην εναλλακτική διαχείριση
- Την επιλογή νόμιμου συνεργάτη για τη διαχείριση των αποβλήτων
- Τα επικίνδυνα απόβλητα (πλην αυτών που εντάσσονται στο σημείο (β))
- Τα μη επικίνδυνα απόβλητα (πλην αυτών που εντάσσονται στο σημείο (β))
Σημειώνεται πως η πλατφόρμα περιέχει αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τα ανακυκλώσιμα υλικά και τους αντίστοιχους κάδους ανακύκλωσης, την περιβαλλοντική σήμανση, καθώς και τον τρόπο διαχείρισης των αποβλήτων που παράγει μία επιχείρηση.