Καθώς οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να «παλεύουν» με μια αβέβαιη οικονομία, τις απολύσεις και την επιστροφή των εργαζομένων στο γραφείο, αντιμετωπίζουν μια άλλη, δυνητικά μεγαλύτερη πρόκληση -να ανακαλύψουν πώς να δεσμεύσουν και να διαχειριστούν τους νέους εργαζομένους της Gen Z.
Μέχρι το 2025, η Gen Z θα αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο του εργατικού δυναμικού, σύμφωνα με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ. Ωστόσο, η προσέλκυση, η διαχείριση και η διατήρηση αυτών των νεότερων εργαζομένων θα πρέπει να ακολουθήσει μια διαφορετική προσέγγιση, σύμφωνα με την Tara Salinas, καθηγήτρια επιχειρηματικής ηθικής στο Πανεπιστήμιο του Σαν Ντιέγκο.
Ενώ αυτή η γενιά έχει καλές τεχνολογικές δεξιότητες, οι οργανισμοί θα πρέπει να αντιμετωπίσουν μια έλλειψη άλλων ικανοτήτων που είναι απαραίτητες για να είναι επιτυχείς, όπως αναφέρει το CNBC.
«Οι νέοι εργαζόμενοι της Gen Z είναι ψηφιακοί ιθαγενείς και επικοινωνούσαν πάντα στο διαδίκτυο, επομένως οι διαπροσωπικές τους δεξιότητες πάσχουν», ανέφερε η Salinas. «Δέχθηκαν ακόμη μεγαλύτερο πλήγμα λόγω της Covid-19 που άλλαξε τον τρόπο που χρειαζόμαστε να αλληλεπιδράσουμε μαζί τους στο χώρο εργασίας».