Η μετοχή της Snap (SNAP) σημείωσε πτώση 13% στο after hours, αφού η έκθεση αποτελεσμάτων τέταρτου τριμήνου έδειξε αμετάβλητα έσοδα και η εταιρεία προέβλεψε πτώση των πωλήσεων κατά 2-10% το πρώτο τρίμηνο.
Τα αμετάβλητα έσοδα αναμένονταν σε μεγάλο βαθμό για το τέταρτο τρίμηνο και η εταιρεία δεν παρέχει επίσημη οδηγία για τα έσοδα ή τα EBITDA για το τρέχον πρώτο τρίμηνο.
Αλλά σε επιστολή προς τους επενδυτές, η εταιρεία δήλωσε ότι η εσωτερική της πρόβλεψη προβλέπει ότι τα έσοδα του πρώτου τριμήνου θα καταλήξουν να μειωθούν μεταξύ 2 και 10% σε ετήσια βάση και “έχουμε παρατηρήσει μείωση των εσόδων σε ετήσια βάση κατά περίπου 7% από το πρώτο τρίμηνο μέχρι σήμερα“.
Οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες ήρθαν οριακά μπροστά από το προβλεπόμενο, σημειώνοντας αύξηση 17% σε 375 εκατ. έναντι των προσδοκιών για 374,7 εκατ. χρήστες.
Η εταιρεία κατέγραψε καθαρές ζημίες ύψους 288 εκατ. δολαρίων (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αναδιάρθρωσης ύψους 34 εκατ. δολαρίων), από καθαρά κέρδη 23 εκατ. δολαρίων την προηγούμενη περίοδο. Τα EBITDA υποχώρησαν στα 233 εκατ. δολάρια από 327 εκατ. δολάρια το προηγούμενο έτος.
“Ολοκληρώσαμε ένα δύσκολο 2022 με 375 εκατομμύρια καθημερινούς ενεργούς χρήστες, 12% ετήσια αύξηση των εσόδων σε σχέση με το προηγούμενο έτος και θετικές ελεύθερες ταμειακές ροές για το σύνολο του έτους“, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Evan Spiegel. “Συνεχίζουμε να αντιμετωπίζουμε σημαντικές αντιξοότητες καθώς προσπαθούμε να επιταχύνουμε την αύξηση των εσόδων και σημειώνουμε πρόοδο οδηγώντας σε βελτιωμένη απόδοση των επενδύσεων για τους διαφημιζόμενους και καινοτομώντας για να εμβαθύνουμε τη δέσμευση της κοινότητάς μας“.