14.2 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    JUMBO: Με 22% έτρεξαν οι πωλήσεις τον  Δεκέμβριο. Όμως δεν αποκάλυψε τι έκανε  το καλάθι του Αϊ Βασίλη    

    Σιγή ιχθύος τήρησε όμιλος Jumbo για το καλάθι του Αϊ Βασίλη παρότι έδωσε στη δημοσιότητα  στοιχεία για τον τελευταίο μήνα του 2022 όπως και για την πορεία των πωλήσεων του 2023.

    Η διοίκηση Βακάκη προσδιόρισε την στρατηγική τιμών του Ομίλου σημειώνοντας ότι «Πάνω απ όλα, η σχέση προϊόντος – τιμής πρέπει να είναι αταλάντευτη υπερ του καταναλωτή.

    Το καλάθι του Αϊ Βασίλη ήταν στη ίδια  λογική συγκράτησης των τιμών που για τον όμιλο JUMBO είναι το  «Ευαγγέλιο» για δεκαετίες.

    Τα ενισχυμένα μεγέθη του JUMBO στηρίχθηκαν προσεκτικά με επιλεγμένο προϊόντικό  μείγμα, η απόρριψη κάθε κωδικού με άδικη -σε βάρος του καταναλωτή- τιμολόγηση, αξιολογήθηκε, συγκρίθηκε και τελικά επιβραβεύθηκε στην πράξη, από εκατομμύρια καταναλωτές στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία.

    Ο τελευταίος μήνας του 2022, έκλεισε για τον Όμιλο JUMBO με μια νέα εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων κατά +22% περίπου, σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2021. Συνολικά, οι πωλήσεις του 2022, αυξήθηκαν κατά +14% περίπου σε σχέση με το 2021 και κατά +12% περίπου σε σχέση με το 2019 ξεπερνώντας ακόμη και τις προσδοκίες της διοίκησης.

    Για το 2023, η διοίκηση του Ομίλου δεσμεύεται να ακολουθήσει την ίδια ακριβώς αναπτυξιακή πελατοκεντρική στρατηγική, τηρώντας ταυτόχρονα σταθερούς τους στόχους της επενδυτικής αλλά και της μερισματικής πολιτικής.

    Τα μέχρι σήμερα στοιχεία για την πορεία των πωλήσεων του Ιανουαρίου του 2023 είναι απλώς εξαιρετικά αλλά η διοίκηση κρίνει ότι είναι μη συνετό αυτή τη χρονική περίοδο να αποτελέσουν βάση για το σύνολο του οικονομικού έτους.

    Αναλυτικά: Ελλάδα Τον Δεκέμβριο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν αύξηση κατά +15% περίπου σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2021.

    Συνολικά για το σύνολο του έτους 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +14% περίπου σε σχέση με το 2021.

    Κύπρος:  Οι πωλήσεις κατά τον Δεκέμβριο του 2022 αυξήθηκαν κατά +21% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα συνεχίζοντας την εντυπωσιακή δυναμική τους πορεία. Συνολικά οι πωλήσεις, στην Κύπρο, για το σύνολο του έτους 2022 είναι αυξημένες κατά +22% περίπου, σε σχέση με το 2021.

    Βουλγαρία: Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +45% περίπου τον Δεκέμβριο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

    Οι πωλήσεις των καταστημάτων, στη Βουλγαρία, για το σύνολο του έτους 2022 είναι αυξημένες κατά +17% περίπου σε σχέση με το 2021.

    Ρουμανία: Οι πωλήσεις του δικτύου σημείωσαν αύξηση της τάξης του +29% περίπου τον Δεκέμβριο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.  Συνολικά οι πωλήσεις, στην αγορά της Ρουμανίας, για το σύνολο του έτους 2022, είναι αυξημένες κατά +10% περίπου, σε σχέση με το 2021.

    Κατά την 31η Δεκεμβρίου 2022, ο Όμιλος JUMBO αριθμούσε 83 καταστήματα: · 53 στην Ελλάδα, · 5 στην Κύπρο, · 9 στη Βουλγαρία · 16 στη Ρουμανία. Επιπλέον, στην Ελλάδα και στην Κύπρο λειτουργεί το ηλεκτρονικό κατάστημα www.e-jumbo.gr. Για το 2023 αναμένεται να λειτουργήσουν δύο ακόμα υπερ-καταστήματα στη Ρουμανία και ένα υπερ- κατάστημα στην Κύπρο. Επίσης, αναμένεται να ξεκινήσει και η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος στη Ρουμανία. Μέσω συνεργασιών, ο Όμιλος έχει παρουσία με 32 καταστήματα που φέρουν το σήμα JUMBO, σε 6 χώρες (Αλβανία, Κόσοβο, Σερβία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία και Μαυροβούνιο). Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023 αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του το πρώτο κατάστημα που θα φέρει το σήμα Jumbo και στο Ισραήλ.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα