Οι παλιοί κανόνες οδήγησης στη γειτονική Ιταλία, απαγόρευαν στους “πρωτοετείς” οδηγούς να χρησιμοποιούν αυτοκίνητα με περισσότερα από 70 κιλοβάτ (93 ίππους) ή των οποίων η αναλογία ισχύος προς βάρος υπερβαίνει τα 55 κιλοβάτ (73 ίππους) ανά μετρικό τόνο (2200 λίβρες).
Ο κανόνας αυτός πλέον εκτείνεται στα 65 κιλοβάτ (88 hp) ανά τόνο για υβριδικά ή ηλεκτρικά οχήματα και μάλιστα για τρία χρόνια για όλους τους νέους κατόχους αδειών. Ο «κόφτης» θα εφαρμόζεται ηλεκτρονικά και την ευθύνη θα έχουν τόσο οι αυτοκινητοβιομηχανίας, όσο και οι κάτοχοι.
Οι νέοι κανόνες πρέπει να περάσουν τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες για να τεθούν σε ισχύ, αλλά η κίνηση είναι μια ισχυρή ένδειξη της βούλησης της κυβέρνησης, σε αυτόν τον τομέα.
Η ραγδαία αύξηση των δυστυχημάτων κυρίως στην κατηγορία των νέων σε ηλικία οδηγών, έχει ανάψει το κόκκινο φως του συναγερμού στην Ε.Ε. η οποία πρέπει να λάβει μέτρα… Και η Ιταλία έκανε την αρχή.