21.5 C
Athens
Monday, May 20, 2024
More

    Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων: Επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ για ενίσχυση της παραγωγικότητας και επέκταση στο εξωτερικό

    Επενδύσεις 100 εκατομμυρίων ευρώ με στόχο να εδραιώσει ακόμα περισσότερο την παρουσία της στην Ελλάδα αλλά και να επεκταθεί στο εξωτερικό, θα πραγματοποιήσει κατά την προσεχή πενταετία η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, που παράγει το εμφιαλωμένο νερό “Βίκος” και τα ομώνυμα αναψυκτικά.

    Συγκεκριμένα οι επενδύσεις θα αφορούν στην ενίσχυση της παραγωγικότητας, σε δαπάνες για νέες κτιριακές υποδομές και logistics, σε τεχνολογία και σε βιωσιμότητα-διαχείριση ενέργειας μέσω ανανεώσιμων πηγών. Πρόσφατα η εταιρεία υπέγραψε σύμβαση χρηματοδότησης για ποσό που ανέρχεται στα 50,3 εκατομμύρια ευρώ, από τα οποία το 50% χρηματοδοτείται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, το 30% μέσω Eurobank και το υπόλοιπο 20% μέσω ίδιας συμμετοχής της εταιρείας.

    Στο πλαίσιο των επενδύσεων αυτών περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων η δημιουργία νέας αποθήκης με στεγασμένη επιφάνεια 22.000 τετραγωνικών μέτρων στο Καλπάκι Ιωαννίνων με σκοπό να ενισχύσει τις ανάγκες της εταιρείας.

    Είναι προγραμματισμένη επίσης η προσθήκη νέων γραμμών παραγωγής που θα εναρμονίζονται με τις επιταγές του Industry 4.0. Το παρασκευαστήριο αναψυκτικών στην ίδια περιοχή θα καταστεί ένα από τα πλέον σύγχρονα εργοστάσια στην Ευρώπη, όπως υποστηρίζουν τα στελέχη της εταιρείας, ελαχιστοποιώντας ζητήματα που τυχόν προκύπτουν κατά την παραγωγική διαδικασία.

    Επίσης θα δημιουργηθούν νέα γραφεία στις μονάδες της επιχείρησης. Προβλέπεται επίσης η τοποθέτηση φωτοβολταϊκών στις οροφές του συνόλου των εργοστασίων και αντικατάσταση των λαμπτήρων με λαμπτήρες led για εξοικονόμηση ενέργειας και μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

    Επενδύσεις όμως κατευθύνονται και στον τομέα της τεχνολογίας. Πρόσφατα το νέο ERP της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων μεταφέρθηκε σε περιβάλλον cloud, ενώ θα αναπτυχθεί καινούργιο σύστημα CRM για την ενημέρωση των συνεργατών εντός και εκτός εταιρείας. Ποσό που θα αγγίξει τα 20 εκατομμύρια ευρώ θα διατεθεί στον τομέα της διαφήμισης και προώθησης των προϊόντων, ενώ ποσό 28 εκατομμυρίων θα διατεθεί για εξυπηρέτηση των πελατών χονδρικής σε ψυγεία, σε στόλο φορτηγών καθώς και σε άλλους τομείς που σχετίζονται με την ανάπτυξη του δικτύου της επιχείρησης.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα