Δυναμικά πρόκειται να κινηθεί φέτος η Heineken στις ΗΠΑ, καθώς εκμεταλλεύεται την ευκαιρία καταναλωτικής ζήτησης στην κατηγορία της ελαφριάς μπύρας στην
αμερικανική αγορά, έπειτα από την πρόσφατη μαζική αντίδραση κατά της προώθησης της μάρκας Bud Light (Anheuser-Busch InBev) από την transgender influencer Dylan Mulvaney.
αμερικανική αγορά, έπειτα από την πρόσφατη μαζική αντίδραση κατά της προώθησης της μάρκας Bud Light (Anheuser-Busch InBev) από την transgender influencer Dylan Mulvaney.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πηγές του Reuters, η Heineken επενδύει 100 εκατομμύρια δολάρια για την προώθηση της ελαφριάς της μπύρας Heineken Silver στους Αμερικανούς καταναλωτές.
Σημειώνεται ότι η ζυθοποιία αναμένει ότι η Heineken Silver θα δώσει μια νέα ώθηση στις δραστηριότητές της στις ΗΠΑ, όπου οι πωλήσεις της κλασσικής Heineken παρέμειναν σε γενικές γραμμές στάσιμες την τελευταία δεκαετία, σύμφωνα με το Reuters.
Επιπλέον, η εταιρεία την προτείνει στους Αμερικανούς καταναλωτές, ανταποκρινόμενη σε μία από τις μεγαλύτερες καταναλωτικές τάσεις της αγοράς, ήτοι τη μείωση υψηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ, θερμίδες και υδατάνθρακες.