19.8 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Ioniki: Το μοντέλο που δεν αλλάζει και το «σκανάρισμα» των εξαγωγών

    Business as usual για την Ιωνική Σφολιάτα (Ioniki) μετά την εξαγορά πλειοψηφικού ποσοστού της εταιρείας από το Switz Group του Taizoon Khorakiwala.

    «Oμάδα που κερδίζει δεν αλλάζει»

    Όπως και στις άλλες επενδύσεις του Ινδού επιχειρηματία στην Ελλάδα, έτσι και σε αυτήν την περίπτωση εφαρμόζεται το μοντέλο «ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει»: η ηγετική ομάδα της εταιρείας παραμένει στα πόστα της, συνεχίζοντας να κάνει αυτά που έκανε μέχρι τώρα – τα οποία μάλλον έκανε καλά, αφού προσέλκυσε το επενδυτικό ενδιαφέρον του Taizoon Khorakiwala. Όπως μας ανέφερε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ioniki, Γιώργος Πορτοκαλίδης, ο λόγος που προκρίθηκε η συμφωνία με το Switz Group έχει να κάνει με τις εγγυήσεις που έλαβε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει με την ίδια διοικητική ομάδα, με τις ίδιες παραγωγικές εγκαταστάσεις και με τους ίδιους εργαζομένους, χωρίς να τεθεί θέμα μεταφοράς της παραγωγής σε άλλη χώρα ή απολύσεων.

    Πώς η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις τροφίμων φέρνουν εξαγωγές

    Η φετινή χρονιά θα κλείσει με αύξηση τζίρου και κερδοφορίας για την Ιωνική Σφολιάτα, η οποία εστιάζει αυτήν την περίοδο στην ενίσχυση των αγορών στις οποίες έχει ήδη παρουσία, είτε προϊοντική είτε πελατειακή ενίσχυση, ώστε να αναπτύξει περαιτέρω τα μερίδιά της. Όμως αυτό δε σημαίνει ότι σταματά να κοιτάζει νέες εξαγωγικές αγορές: πρόσφατα η εταιρεία πραγματοποίησε για πρώτη φορά εξαγωγή στη Σιγκαπούρη, μία συνεργασία που προέκυψε από επαφές που είχε η εταιρεία σε άλλη μεγάλη έκθεση του εξωτερικού. Ο Γιώργος Πορτοκαλίδης περιέγραψε την εμπειρία του από το πώς λειτουργούν αυτές οι εκθέσεις για τις εξαγωγές: «Έρχονται και ξανάρχονται άνθρωποι, τρεις και τέσσερις φορές, περνάνε και δε σου μιλάνε, και περιμένουν. Και μετά από τρία-τέσσερα χρόνια έρχονται και μας λένε “θέλουμε να μιλήσουμε”. Οι σοβαροί αγοραστές θα σε σκανάρουν για πολλά χρόνια. Θα έρθουν μια φορά και θα σου πουν “καταλαβαίνω ότι είσαι σοβαρός, εξελίσσεσαι, ήρθε η ώρα να μιλήσουμε”. Κάπως έτσι γίνεται».

    Δύσκολοι καιροί για τα plant-based προϊόντα – Οι επιπτώσεις του πολέμου στην Ουκρανία

    Μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Ioniki είναι η συνεργασία της με την Beyond Meat για τη δημιουργία προϊόντων με plant-based κιμά, τα οποία γνωρίζουν αξιόλογη επιτυχία στο εξωτερικό, ακολουθώντας το «κύμα» του plant-based, που παραμένει ισχυρό, αν και οι επιπτώσεις του πολέμου στην Ουκρανία έχουν επηρεάσει τη δυναμική του διεθνώς. «Το κομμάτι του plant-based πέρασε από πολλά κύματα, και νομίζω ότι ακόμα τυραννιέται. Γι’ αυτό φταίει ιδιαίτερα ο πόλεμος της Ουκρανίας, γιατί εκεί που βρισκόμασταν σε μια αξιολόγηση το συμβατικό κρέας με το φυτικό κρέας, και με την προϋπόθεση να ανταγωνιστούμε τις τιμές του συμβατικού κρέατος, όταν δημιουργήθηκαν τα προβλήματα με την Ουκρανία και όταν ήρθαν οι πληθωριστικές πιέσεις δεν μπορέσαμε να το πετύχουμε. Οι vegans συνέχισαν να τρώνε, γιατί είναι αυτός ο τρόπος ζωής τους. Αλλά αυτούς που πήγαμε να προσεγγίσουμε, τους νέους και αυτούς με τις περιβαλλοντικές ανησυχίες, αυτούς τους χάσαμε γι’ αυτό το πράγμα. Και όσο η τιμή είναι εκεί, όσο συμβαίνει αυτό, έτσι θα συνεχιστεί», σημείωσε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ioniki, Γιώργος Πορτοκαλίδης.

     

     

    Πηγή: Foodreporter

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα