25.2 C
Athens
Monday, June 17, 2024
More

    ΙΚΕΑ: Ζητά υπαλλήλους που θα γίνουν pixel και θα γνωρίζουν πώς αντιμετωπίζεται η έλλειψη ψηφιακών… χοτ ντογκ!

    Δέκα υπαλλήλους που θα δουλέψουν σε εικονικό κατάστημα σε μία πλατφόρμα βιντεοπαιχνιδιών ψάχνει η ΙΚΕΑ, δίνοντας κανονικό μισθό 13,15 βρετανικών λιρών την ώρα. Η σουηδική εταιρεία επίπλων θα γίνει έτσι η πρώτη επιχείρηση που θα προσφέρει μισθωτή απασχόληση στο σύστημα εικονικής πραγματικότητας του Roblox, όπου μπορεί κανείς να δημιουργήσει το δικό του παιχνίδι και να απασχοληθεί στα παιχνίδια άλλων.

    «Αυτή δεν είναι μια τυπική θέση στην ΙΚΕΑ», αναφέρεται στην αγγελία για τη θέση εργασίας στο «The Co-Worker Game», το κατάστημά της στο παιχνίδι. Σε ανακοίνωσή της, η εταιρεία δήλωσε ότι η δραστηριότητα στο Roblox είναι η πρώτη της ανάμειξη στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, καθώς και ότι το «The Co-Worker Game» θα δώσει στον κόσμο μια ευκαιρία να μπει στον επαγγελματικό κόσμο του καταστήματος.

    Στην αίτηση για τη δουλειά, η υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν μεταξύ άλλων πώς αισθάνονται που θα χρειαστεί να γίνουν pixel και τι θα έκαναν εάν τελείωναν τα ψηφιακά χοτ ντογκ. «Εάν ήσουν ένα ψηφιακό έπιπλο ΙΚΕΑ, ποιο θα ήσουν και γιατί;» είναι μία από τις ερωτήσεις.

    Όσοι προσληφθούν, άνω των 18 και κάτοικοι Ηνωμένου Βασιλείου ή Ιρλανδίας, θα δουλεύουν σε διαφορετικά πόστα του εικονικού καταστήματος, βοηθώντας τους χρήστες να επιλέγουν έπιπλα ή σερβίροντας ψηφιακά κεφτεδάκια. Σύμφωνα με την ΙΚΕΑ, οι χρήστες αυτοί θα μπορούν να δουν διάφορες συνθέσεις επίπλων και να αγοράσουν προϊόντα, ώστε να εξοπλίσουν τον ψηφιακό τους χώρο.

    Σημαντικό: Όσοι προσληφθούν θα έχουν τη δυνατότητα να πάρουν προαγωγή.

    Για όσους δεν πάρουν τις θέσεις εργασίας στον ψηφιακό κόσμο, η εταιρεία λέει ότι μπορεί κανείς κάλλιστα να «δουλέψει, να εξερευνήσει και να αισθανθεί» το κατάστημά της στο Roblox.

    Σημειώνεται πως αρκετές ήδη εταιρείες έχουν ψηφιακά καταστήματα στο Roblox ή άλλη δραστηριότητα σε τέτοιου είδους πλατφόρμες. Η αμερικανική Walmart μάλιστα επιτρέπει στους χρήστες να ψωνίζουν κανονικά προϊόντα μέσω της πλατφόρμας και να τα παραλαμβάνουν σε πακέτα. Η αλυσίδα φαγητού Chipotle λάνσαρε το 2022 μια προσομοίωση, όπου οι χρήστες είχαν τη δυνατότητα να τυλίξουν ψηφιακά μπουρίτο, με την πιθανότητα να αποκτήσουν κουπόνια για τα φυσικά της καταστήματα.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα