Η Lenovo κατέκτησε την πρώτη θέση σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων consumer σύμφωνα με τα στοιχεία της IDC για το δεύτερο τρίμηνο του 2024. Συγκεκριμένα, η εταιρεία αναδείχθηκε κορυφαία στις αγορές της Ελλάδας και της Κύπρου, σημειώνοντας μερίδιο 25,1% στην κατηγορία των συνολικών PCs, 28,5% στα notebooks και ένα εντυπωσιακό 45,9% στα tablets.
Ο Παναγιώτης Μακρυνιώτης, Διευθύνων Σύμβουλος της Lenovo για την Ελλάδα και την Κύπρο, δήλωσε: «η εμπιστοσύνη των πελατών μας είναι η κινητήριος δύναμη πίσω από κάθε βήμα και κάθε απόφαση μας. Δεσμευόμαστε να συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με το ίδιο πάθος για να ξεπεράσουμε και πάλι τις προσδοκίες τους. Ένα μεγάλο, θερμό ευχαριστώ στην εξαιρετική ομάδα της Lenovo. Στο κομβικό σημείο που βρίσκεται η τεχνολογία σήμερα με την έλευση του ΑΙ, θα συνεχίσουμε να επιδιώκουμε να γινόμαστε καλύτεροι για να προσφέρουμε καλύτερες εμπειρίες και πιο έξυπνη τεχνολογία για όλους».
Σύμφωνα με την μητρική Lenovo, η παγκόσμια αγορά υπηρεσιών πληροφορικής αναμένεται να παρουσιάσει διψήφια ανάπτυξη τα επόμενα τρία χρόνια. Οι υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης προβλέπεται να αναπτυχθούν δύο φορές ταχύτερα από την υπόλοιπη αγορά, καθιστώντας τες κύριο μοχλό ανάπτυξης στον κλάδο.
Η Lenovo επισημαίνει πως θα συνεχίσει να ενσωματώνει την τεχνητή νοημοσύνη στις βασικές της λύσεις, όπως το Digital Workplace Solutions, το Hybrid Cloud και τις πρωτοβουλίες για τη βιωσιμότητα. Η επιχειρησιακή μονάδα SSG Solutions and Services Group σχεδιάζει να αναπτύξει νέες AI-native υπηρεσίες για την καλύτερη ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η υβριδική τεχνητή νοημοσύνη.
Η Lenovo κέρδισε την κορυφαία θέση στην έκτη ετήσια λίστα της Fast Company για τα 100 καλύτερα μέρη εργασίας για καινοτόμους, ενώ διακρίθηκε και ως ηγέτιδα στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης και της ρομποτικής.