20.4 C
Athens
Monday, May 20, 2024
More

    Ηχηρή συνεργασία Pernod Ricard – Coca-Cola στα RTD κοκτέιλ

    Μία ηχηρή συνεργασία στον ταχύτατα αναπτυσσόμενο χώρο των RTD κοκτέιλ ανακοίνωσαν τη Δευτέρα η Pernod Ricard και η Coca-Cola, που εντός του 2024 σχεδιάζουν να λανσάρουν έτοιμα προς κατανάλωση κοκτέιλ που θα συνδυάζουν τη βότκα Absolut με το αναψυκτικό Sprite.

    Σύμφωνα με την κοινή ανακοίνωση των δύο εταιρειών, το λανσάρισμα θα γίνει στις αρχές του 2024, αρχής γενομένης από επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ολλανδία, η Ισπανία και η Γερμανία, ενώ θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδοχές: μία με κανονική Sprite και μία με λιγότερες θερμίδες, που θα περιέχει Sprite Zero.

    Στρατηγική 24/7

    Από την πλευρά της Coca-Cola, η κίνηση αυτή αποτελεί ένα ακόμα βήμα στην κατηγορία των αλκοολούχων ποτών που εντάσσεται στη στρατηγική του ομίλου να καλύπτει τις ανάγκες των καταναλωτών καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου, ξεκινώντας με καφέ το πρωί, συνεχίζοντας με αναψυκτικά και κλείνοντας με αλκοολούχα ποτά το βράδυ.

    Δεν είναι άλλωστε το πρώτο εγχείρημα της Coca-Cola στο χώρο των RTD κοκτέιλ: το 2021 κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στο Μεξικό, σε συνεργασία με την Brown-Forman, το Jack Daniel’s & Coca-Cola RTD, που συνδυάζει την Coca-Cola με το γνωστό ουίσκι Jack Daniel’s, ένα προϊόν που εντός του 2023 κυκλοφόρησε και στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών. Όπως και στην περίπτωση του Absolut Vodka Sprite, έτσι και το Jack Daniel’s Coca-Cola RTD έβαλε σε ένα κουτάκι έναν δημοφιλή συνδυασμό ποτού και αναψυκτικού, με τη διαφορά ότι το Jack Daniel’s Coca-Cola RTD είναι πιο «βαρύ», με 7% περιεκτικότητα σε αλκοόλ, ενώ το Absolut Vodka Sprite θα περιέχει 5% αλκοόλ κατ’ όγκο.

    Όμως και για την Absolut δεν είναι η πρώτη φορά που «συμμετέχει» σε RTD ποτά – ήδη από το 2017 έχει λανσάρει τη σειρά Absolut Mixt, που συνδυάζει τη γνωστή βότκα με γεύσεις φρούτων σε διάφορες γεύσεις και με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ (4,5-5%).

    Ταχύτατη ανάπτυξη

    Σημειώνεται ότι η κατηγορία των RTD ποτών έχει γνωρίσει τεράστια ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια παγκοσμίως, υποβοηθούμενη και από την πανδημία, στη διάρκεια της οποίας αποτέλεσαν μία λύση για τους καταναλωτές που δεν μπορούσαν να πιουν τα αγαπημένα τους ποτά σε κάποιο μπαρ, λόγω του lockdown. Για πολλούς η συνήθεια αυτή έμεινε και μετά την πανδημία, ενώ τα RTD ποτά είναι επίσης δημοφιλή μεταξύ των νέων σε ηλικία καταναλωτών, που προτιμούν ποτά με χαμηλότερη περιεκτικότητα σε αλκοόλ.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι, ενώ αρχικά η πιο δημοφιλής βάση για RTD ποτά ήταν η τεκίλα, τα τελευταία χρόνια η τάση φαίνεται να ενισχύει τη βότκα ως κυριότερη βάση, και σε αυτήν την τάση «πατάει» ουσιαστικά και το κοινό λανσάρισμα της Coca-Cola και της Pernod Ricard.

     

     

     

    Πηγή: Foodreporter

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα