Μια ιδιαίτερη διαφημιστική δραστηριότητα κρύβεται πίσω από την ικανότητα της Walt Disney να εμφανίζει σταθερά κέρδη στον ισολογισμό της και να παρουσιάζει υψηλούς ετήσιους ρυθμούς ανάπτυξης από το 2018.
Σύμφωνα με στοιχεία της Finbold, τα διαφημιστικά έξοδα της Walt Disney παρουσίασαν αξιοσημείωτη αύξηση μεταξύ 2018 και 2022, με την εταιρεία να δαπανά 24,5 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.
Η κορύφωση των διαφημιστικών δαπανών σημειώθηκε το 2022, φθάνοντας τα 7,2 δισεκατομμύρια δολάρια, αντιπροσωπεύοντας μια γενναία αύξηση περίπου 157% σε σύγκριση με τα 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, αυτή η ανοδική τάση στα διαφημιστικά έξοδα, ευθυγραμμίζεται με την αύξηση των εσόδων της Walt Disney.
Από το δεύτερο τρίμηνο του 2023, τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν σε 21,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα καταγράφηκαν το α’ τρίμηνο του 2023, φτάνοντας τα 23,51 δισεκατομμύρια δολάρια.
Με ένα χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει τα Disney Studios, Pixar, Marvel, Lucasfilm, ESPN και ABC, η Walt Disney επεκτείνεται σε διάφορους τομείς ψυχαγωγίας. Και αυτό το ποικιλόμορφο χαρτοφυλάκιο έχει εν μέρει αναγκάσει την εταιρεία να αντλήσει περισσότερα κεφάλαια στον διαφημιστικό της προϋπολογισμό.
Πράγματι, με τον αυξανόμενο ανταγωνισμό στον τομέα της ψυχαγωγίας, η διαφήμιση διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο, βοηθώντας τη Disney να διατηρήσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα.