20 C
Athens
Friday, May 17, 2024
More

    Η στρατηγική της ΑΒ Βασιλόπουλος στην τάση δημιουργίας προστιθέμενης αξίας για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

    Την τάση αύξησης προσφερόμενων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στα ράφια των σούπερ μάρκετ επιβεβαιώνουν οι νέες κινήσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος. Η τάση έχει αναλυθεί, ως αποτέλεσμα της ανάγκης σταθεροποίησης όγκου πωλήσεων και της κάλυψης των σταθερών αναγκών του καταναλωτή, με προστιθέμενη αξία προϊόντων, η οποία είναι δυνατό να είναι ελεγχόμενη από την κάθε αλυσίδα. Η ΑΒ Βασιλόπουλος αναφέρει ότι «επενδύει σε αποκλειστικά προϊόντα υψηλής ποιότητας», προκειμένου να επιτύχει «την καλύτερη αναλογία ποιότητας – τιμής». Για το 2023 η αλυσίδα διαθέτει περίπου 260 νέα προϊόντα σε αποκλειστικότητα. Για το 2024, προγραμματίζονται περίπου 450 νέα λανσαρίσματα σε «entry level» και καινοτόμα προϊόντα, με τη συνολική προσθήκη 1.000 νέων κωδικών μέσα στην επόμενη τριετία. Η ΑΒ Βασιλόπουλος τα αναφέρει ως «own brands»: Βασιλόπουλος. Ακόμη και η ονομασία καταδεικνύει με σαφήνεια τη στρατηγική καθιέρωσης ενός συμπεριληπτικού όρου για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας προστιθέμενης αξίας.

    Τέσσερις νέες σειρές και ενίσχυση της πρωτοβουλίας «Η ΑλφαΒήτα κοντά στην ελληνική γη»

    Πρόκειται για τις σειρές προϊόντων Νature’s Promise, Perla, Delicata, Excellent Tapas, που ακολούθησαν τη σειρά Gustona, η οποία προηγήθηκε. Παράλληλα, ενισχύεται η πρωτοβουλία προϊόντων «Η ΑλφαΒήτα κοντά στην ελληνική γη», η οποία στηρίζει τοπικούς παραγωγούς, με καθοδήγηση, εκπαίδευση και τεχνογνωσία.

    Η ΑΒ Βασιλόπουλος θεωρεί τη σειρά Νature’s Promise, ως «αιχμή του δόρατος» στη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξής της: «Πρόκειται για γκάμα αγαθών που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες τάσεις και ήδη έχει αποκτήσει μεγάλη απήχηση, σε Ελλάδα και σε αρκετές άλλες χώρες, όπου έχει ήδη κυκλοφορήσει. Λανσαρίστηκε τον Μάιο 2023 στα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος με ποικιλία προϊόντων εξαιρετικής ποιότητας, που προάγουν υγιεινό και βιώσιμο τρόπο ζωής: Μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται φυτικά ροφήματα, γάλα, δημητριακά, ζυμαρικά, ρύζι, σαλάτες, καθώς και φιλικά προς το περιβάλλον καθαριστικά και προϊόντα προσωπικής φροντίδας.

    Η σειρά Perla περιλαμβάνει καφέ φίλτρου, στιγμιαίο καφέ, αλεσμένο καφέ espresso και κάψουλες espresso υψηλής ποιότητας. Παράγεται με αγάπη και σεβασμό για ανθρώπους και περιβάλλον, εξαιτίας βιώσιμης παρασκευής και 100% ανακυκλώσιμων συσκευασιών. Η σειρά Delicata καλύπτει ευρεία γκάμα ειδών σοκολάτας, υψηλής ποιότητας και μοναδικών γεύσεων, με βιώσιμο τρόπο παρασκευής, δίχως παράνομη παιδική εργασία. Τέλος, η σειρά Excellent Tapas διαθέτει μεγάλη ποικιλία από ελιές, αλλαντικά και dips, σε μικρές και πρακτικές συσκευασίες. Η ΑΒ Βασιλόπουλος, με την υποστήριξη της μητρικής Ahold Delhaize, ακολουθεί έναν διαφορετικό δρόμο από τους υπόλοιπους Έλληνες retailers, οι οποίοι στην ουσία μεγαλώνουν την γκάμα των προσφερόμενων προϊόντων τους σε ήδη γνωστά ονόματα ετικετών ιδιωτικής ετικέτας, εντάσσοντας ακόμη και πιο premium προϊόντα.

     

     

     

    Πηγή: Foodreporter

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα