Κάθε 17 μέρες ανοίγει ένα νέο κατάστημα στην ελληνική αγορά η πολωνική αλυσίδα Pepco, φθάνοντας πλέον τα 14 σημεία πώλησης, από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη μέχρι τη Λάρισα, τη Ξάνθη, την Κόρινθο, το Κιλκίς και οσονούπω τη Βέροια.
Τα εγκαίνια του 14ου καταστήματος των πολωνικής αλυσίδας χαμηλού κόστους στην πρωτεύουσα του νομού Ημαθίας έχουν προγραμματιστεί για τις 31 Μαΐου, ενώ στις 26 Μαΐου προηγήθηκε το άνοιγμα στο Κιλκίς.
Θα ακολουθήσει μέσα στον Ιούνιο ένα ακόμη κατάστημα στην Αττική και συγκεκριμένα στην λεωφόρο Λαυρίου στην Παιανία, σε ιδιόκτητο ακίνητο της Premia, ενώ ετοιμάζεται και το κατάστημα στα Ιωάννινα.
Επόμενος σταθμός της αλυσίδας, που προσφέρει ρούχα, παιχνίδια και είδη σπιτιού σε τιμές κάτω των 30 ευρώ, είναι η Πάτρα και με βάση τον σχεδιασμό της διοίκησης στόχος είναι η δημιουργία 30 σημείων στην χώρα μας έως το τέλος του 2023.
Ο τζίρος της αλυσίδας έφθασε το 2022 στα 2,71 δισ. ευρώ από 2,16 δισ. ευρώ το 2021, ενώ συνολικά ο κύκλος εργασιών του ομίλου, στον οποίο ανήκει επίσης η αλυσίδα hard discount Poundland στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και η μικρότερη Brand Dealz στην Πολωνία και την Ιρλανδία, ανήλθε στα 4,82 δισ. ευρώ από 4,12 δισ. ευρώ το 2021.