Το Sprite είναι τόσο δημοφιλές που η Pepsi ξεκίνησε έναν νέο πόλεμο λεμονιού-λάιμ.
Η PepsiCo ελπίζει ότι ο Starry θα κάνει αυτό που δεν μπόρεσε , να καταργήσει την κυρίαρχη μάρκα εσπεριδοειδών της Coca-Cola.
Τον Ιανουάριο, η PepsiCo παρουσίασε το Starry , μια σόδα λεμόνι-λάιμ που η εταιρεία λέει ότι απευθύνεται σε «μια γενιά ασεβών αισιόδοξων».
Οι πραγματικοί αισιόδοξοι, ωστόσο, είναι τα στελέχη μάρκετινγκ της Pepsi, τα οποία δέχονται το τέταρτο μαχαίρι του κατασκευαστή αναψυκτικών σε μια κατηγορία στην οποία η επιτυχία έχει αποδειχθεί άπιαστη.
Το Starry ακολουθεί πιστά το Sierra Mist, το οποίο ξεκίνησε το 1999 και έκλεισε πέρυσι. Πριν από αυτό, η Pepsi είχε το Slice, που ξεκίνησε το 1984. Και η Slice ακολούθησε την Teem, μια μάρκα που χρονολογείται από τη δεκαετία του 1950. Στο ενδιάμεσο ήταν το Storm, μια αστοχία που δεν έφτασε ποτέ στην αγορά. «Η PepsiCo πρέπει να προσπαθήσει, και να προσπαθήσει ξανά έως ότου αποκτήσει μια μάρκα που θα πετύχει», λέει ο John Sicher, σύμβουλος της βιομηχανίας ποτών του οποίου οι πελάτες περιλαμβάνουν την Coca-Cola Co.
Η Pepsi ελπίζει ότι ο Starry θα κάνει αυτό που οι άλλοι δεν μπορούσαν: να το βοηθήσει να σταματήσει, ή τουλάχιστον να επιβραδύνει, το Sprite της Coca-Cola. Ο ερευνητής Euromonitor λέει ότι το 10% όλων των ανθρακούχων αναψυκτικών που πωλούνται στις ΗΠΑ είναι λεμόνι-λάιμ και τα Sprite και Sprite Zero αντιπροσωπεύουν σχεδόν τα τρία τέταρτα αυτού. Με την κατανάλωση σόδας να μειώνεται κατά 12% την τελευταία δεκαετία καθώς οι καταναλωτές Gen Z αναζητούν πιο υγιεινές επιλογές, η πραγματική μάχη για τους παραγωγούς είναι να κλέβουν μερίδια αγοράς ο ένας από τον άλλο.