Η Paramount Global , επιδιώκοντας να μειώσει το κόστος καθώς αντιμετωπίζει την απώλεια παραδοσιακών τηλεθεατών, αφήνει περίπου το 25% του προσωπικού στα εγχώρια καλωδιακά της δίκτυα και κλείνει το MTV News μετά από τέσσερις δεκαετίες στον αέρα.
Η Paramount συνδυάζει εννέα ξεχωριστές ομάδες σε μία. Είχε ήδη ανακοινώσει σχέδια για συγχώνευση των στούντιο Showtime και MTV.
Παρά την αύξηση των συνδρομητών και τα νέα επιτυχημένα σόου, «Συνεχίζουμε να νιώθουμε πίεση από ευρύτερους οικονομικούς ανέμους, όπως πολλοί από τους συνομηλίκους μας», δήλωσε ο Chris McCarthy, επικεφαλής των δικτύων μέσων της εταιρείας.
Οι μετοχές της Paramount κατέρρευσαν την περασμένη εβδομάδα, αφού η εταιρεία ανέφερε μείωση 11% στις πωλήσεις διαφημίσεων στα παραδοσιακά τηλεοπτικά της δίκτυα και απώλεια 511 εκατομμυρίων δολαρίων στη ροή.
Τα αποτελέσματα υπογραμμίζουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μεγάλες εταιρείες μέσων ενημέρωσης για τη μετάβαση στην διαδικτυακή προβολή.