Αύξηση πωλήσεων 56% παρουσίασαν το 2021 τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα.
H συνολική αξία των αγορών από τα online σούπερ μάρκετ άγγιξε τα 255 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, σύμφωνα με την Convert Group. Ενδεικτικό της ανάπτυξης που σημειώνεται είναι το γεγονός ότι το 2019 ο τζίρος για τα on line σούπερ μάρκετ ήταν 45 εκατ. ευρώ και μέσα σε μία 2ετία έχει καταγραφεί μια συνολική αύξηση 467%.
Όπως προκύπτει από την έρευνα της Convert Group που πραγματοποιήθηκε μέσω της πλατφόρμας eRetail Audit οι κατηγορίες προϊόντων που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων από τα στοιχεία της Convert Group προκύπτουν τα εξής: +101% σε προϊόντα για κατοικίδια, +84% σε προϊόντα αρτοποιίας, +76% σε ποτά και αναψυκτικά, +75% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +69% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +68% σε φρέσκα τρόφιμα, +67% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +64% σε συσκευασμένα τρόφιμα και +51% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά.
Επιπροσθέτως, η κατηγορία των κατηγορία των φρέσκων τροφίμων επέφερε το 34% των ετήσιων πωλήσεων του κλάδου, εν αντιθέσει με την κατηγορία των προϊόντων για κατοικίδια, η οποία ενώ γνώρισε την μεγαλύτερη ανάπτυξη συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, επέφερε μόλις το 1% της αξίας των ετήσιων πωλήσεων του κλάδου.