Για την Ελλάδα που μας αξίζει και το αεροδρόμιο που αξίζει να έχει η νύφη του Βορά Θεσσαλονίκη συμπρωτεύουσα με την μεγαλύτερη επένδυση συνεργασίας.
Η επένδυση της Fraport, στη Θεσσαλονίκη, ύψους 100.000.000 ευρώ, ολοκληρώθηκε νωρίτερα από τις προβλέψεις. Και από φέτος κιόλας, το αεροδρόμιο συνεργάζεται με 13 ακόμη αεροπορικές εταιρείες και συνδέθηκε με 8 πρόσθετους διεθνείς προορισμούς. Καθώς, μάλιστα, η δυναμικότητά του θα φτάνει, πλέον, τα 10.000.000 επιβάτες ετησίως, οι προοπτικές του είναι τεράστιες.
Ο Πρωθυπουργός ο οποίος βρέθηκε στην συμπρωτεύουσα επί του θέματος είπε μεταξύ άλλων ότι πλέον κανείς δεν αμφισβητεί την ανάγκη αξιοποίησης ιδιωτικών πόρων για έργα που έχουν δημόσια λειτουργία, όπως τα αεροδρόμια. Δεν φτάσαμε εύκολα, πάντως, μέχρι εδώ. Αξίζει να θυμηθούμε την άδικη κριτική που μας ασκήθηκε, όταν αναδείξαμε τα αεροδρόμια ως προγεφυρώματα του ελληνικού τουρισμού. Τις αντιστάσεις που υψώθηκαν στην επιλογή της κυβέρνησης Σαμαρά να συνεργαστούν Δημόσιο και ιδιώτες για να έρθουν ξένες επενδύσεις στη χώρα. Προσθέτοντας, τελικά, έσοδα στα δημόσια ταμεία και 11.600 νέες θέσεις εργασίας. Προσφέροντας μεγαλύτερη εξυπηρέτηση στους επισκέπτες και καλύτερο περιβάλλον σε όλους τους εργαζόμενους.
Αλλά και μεγεθύνοντας το άυλο εθνικό κέρδος, που είναι η τουριστική φήμη της χώρας μας. Η επίδραση της Συμφωνίας με τη Fraport στο ΑΕΠ της χώρας, μόνο σ’ έναν χρόνο, ξεπέρασε τα 300.000.000 ευρώ. Και μεσοπρόθεσμα, θα υπερβεί τα 600.000.000.