Στο τέλος της πρώτης εβδομάδας του Απριλίου ξεκινά τη λειτουργία της η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της kariera.
Οπως επισήμανε, προς εκπροσώπους του Τύπου, ο πρόεδρος και συνιδρυτής της Θεόφιλος Βασιλειάδης, φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί το Linkedin.
Η πλατφόρμα που φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί το Linkedin
Το συνολικό ύψος της επένδυσης ξεπερνά τα 2,5 εκατ.ευρώ, μαζί με την εξαγορά της εταιρίας Human Factor που πραγματοποιήθηκε προκειμένου να συμβάλει προς την κατεύθυνση της δημιουργίας της νέας πλατφόρμας. Η επένδυση θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μια διαδραστικής και άμεσης επικοινωνίας, θα συνδέεται με το μοντέλο λειτουργίας των κοινωνικών δικτύων και θα απευθύνεται και σε ένα ευρύτατο αριθμό πολιτών, που δεν αναζητούν απαραίτητα άμεσα μια θέση εργασίας.
Πώς θα λειτουργεί η νέα πλατφόρμα
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος της kariera, η οποία ξεκίνησε τη λειτουργία της το 1997 ως startup αλλά και ο Γιάννης Ζαούδης, Head of Product and Tech της kariera, οι χρήστες της νέας πλατφόρμας θα έχουν τη δυνατότητα εκτός από αγγελίες να βρίσκουν παρουσιάσεις εταιριών, βίντεο, σειρά ερευνών και περιεχόμενο από δημοσιεύματα (media content) που θα έχουν ως επίκεντρο το κομμάτι της εργασίας ανά τομέα.
Όπως τονίσθηκε, η νέα πλατφόρμα δίνει έμφαση στην ταχύτατη πρόσβαση από το κινητό τηλέφωνο που σύμφωνα με σχετικές έρευνες αποτελεί πλέον την κυρίαρχη τάση αναζήτησης. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 75% όσων αναζητούν εργασία, πραγματοποιούν την αναζήτηση μέσω κινητού τηλεφώνου. Στόχος της νέας πλατφόρμας θα είναι, εκτός από την εύρεση εργασίας για όσους αναζητούν, να συμβάλει καθοριστικά και στο μεγάλη ανάγκη που υπάρχει σήμερα για προσλήψεις σε πολλούς επιμέρους τομείς του επιχειρείν, κάτι που επισημαίνεται συχνά από τους εργοδότες.